Sociaal wenselijk gedrag

Discussie in 'De lounge' gestart door amaranta, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Sorry hoor, maar je bent er van overtuigd dat mensen hoe dan ook hun mening geven. So be it dan toch? Je hebt die conclussie getrokken. Waarom moet er dan een weet-ik-hoeveel-pagina's-lang topic zijn? Waar gaat het nou eigenlijk om hier?! :(

Het is elke keer hetzelfde. TS opent topic, krijgt altijd reacties. Soms gaat het goed, soms gaat ie op slot... En dan gaan we toch weer vrolijk verder? Ik maak me er dan eerlijk gezegd niet meer druk over hoor... Laat maar doen, denk ik dan.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het klopt dat de manier waarop je iets zegt veel uitmaakt.
    Maar ik vind dat je wel eerlijk mag zeggen als je iets, bijvoorbeeld een jurk, niet mooi vindt.
    That's life. Er hangen niet voor niks 1121121 soorten jurken in die winkel. Omdat iedereen een andere smaak heeft.

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    omdat je soms iemand zinloos mee kwetst.
    maar dat is mijn menig.

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hier om dus.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja ik ben het met je eens dat je je mening mag geven. Maar soms denk ik wel eens: "dat had ook op een andere manier gebracht kunnen worden" ...
    Je kan je mening ook 'aardig' brengen ipv 'kwetsend' ... (niet jij he, gewoon in het algemeen :) )

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik kom niet naar een forum waar ik alleen maar ja en amen mag zeggen.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dat is waar

8. Female

Female Niet meer actief

Ok lekker vaag antwoord.... Dan laat ik ook dit topic maar voor wat het is en ga door vrolijk verder naar de volgende topics.....
    :)

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Overigens doe jij nu het zelfde. Jij geeft je mening. Je vindt dit topic onzin. Ik kan nu gaan huilen en om een slotje vragen. Ik kan nu gaan roepen. Blijf dan weg uit dit topic. Ik zou ook kunnen roepen open je eigen topic. Maar dat doe ik niet. Het is jouw mening en dat is prima.

10. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Smaken verschillen....
    Het zou niet best zijn dat we allemaal van hetzelfde houden..
    Dan zouden we allemaal om dezelfde man vechten (haha) en dezelfde kleding dragen..
    Een eentonig wereldje dus!

En wat kinderen betreft... dat vind ik dan weer niet normaal dat iemand op het forum zou zeggen dat die andermans kind lelijk vind.
    Elk kind is op zijn eigen manier mooi! En dat soort dingen hoef je gewoon niet te melden vind ik..
    Voor jezelf is je eigen kind altijd het mooiste, maar ik zou het echt niet leuk vinden dat mensen tegen me zeiden dat ze mijn kind lelijk vinden.. zeg dan gewoon niks en hou het lekker voor jezelf..

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zo zie je maar weer hoe iets ontzettend uit zn verband getrokken kan worden....
    het ging over het mooi vinden van een babynaam.
    Ik zou het ook niet in mn hoofd halen om te zeggen dat een kind lelijk is. Ik zou daarentegen wel mn mening over de naam van de baby kunnen geven.

12. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Nee, maar ik zag dat hier in het topic ook een stukje over "lelijke kinderen" ging..

Dit was niet voor jou bedoeld.. ik wilde daar gewoon even op reageren en mijn mening over geven ;)

13. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Eh ik heb ook nooit gezegd dat iemand dat gedaan heeft , maar ik wou ff doorbreien over waar de grens ligt bij je mening geven , dus naam afkraken mag , kind afkraken niet !

14. nicole26

Mijn mening dan he :)

15. sweetangel100

Afkraken vind ik een naar woord... Vind t dan net alsof je iets helemaal de grond in boord, terwijl t hier gaat over simpelweg je mening geven :)

Ik zou idd ook NEVER tegen iemand zeggen dat ik zijn/haar kind lelijk vind.

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    kan ik het wel in vinden ja...
    hoewel mijn baby straks het mooist is natuurlijk ;)

17. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    nou jullie weten mij mening.
    groetjes ik ga naar bed.

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja maar dat zie ik ook als een persoonlijke aanval.

19. nicole26

Dat kan niet dat is die van mij al :)

20. sweetangel100

Dat is JOUW mening :)

Deel Deze Pagina