maar mijnimeel, even een vraag aan jou. waarom moet je dan in hetzelfde bericht 2 x negatief antwoorden dan? omdat er op je 1e niet gereageerd werd? dat noem ik dus uitlokken en bewust iemand willen kwetsen! beetje jammer....
Ik vind dat je dat eerste gedeelte helemaal achterwege kan laten. Je kan heus op een later moment wel eens zeggen dat het niet jouw naamkeuze is, of als iemand voor de bevalling meningen vraagt over een naam in het namenforum... maar als iemand mededeelt dat haar kindje geboren is, dan feliciteer je iemand met de geboorte van het kind, en niet met de naamkeuze. Belachelijk, als iemand het nodig vind om dat op zo'n moment te vermelden, wat onbelangrijk zeg. Slik dan in dat je de naam niet mooi vind, en zeg alleen 'Van harte gefeliciteerd met jullie zoon/dochter', niemand vraagt op zo'n moment naar jouw mening over diens naam Ik heb al veel namen voorbij zien komen die ik echt helemaal niks vind, maar ik voel me alleen geroepen dat te vertellen als het ter sprake komt of als ernaar gevraagd word [/quote] Precies, hier ben ik het helemaal mee eens, als ze had willen weten wat iedereen van de naam van het kind vond, had ze dat wel als topic gekozen. Je word toch niet gevraagd om wat over die naam te zeggen? Verder vind ik het prima dat iedereen zijn eigen mening heeft en daar hoef je het ook echt niet mee eens te zijn en moet je dan ook gewoon kunnen zeggen, maar om sommige dingen wordt je mening gewoon niet gevraagd, dus waarom zou je daar op ingaan?
blijkbaar vond ze het toch belangrijk dat ze gewoon haar mening kon uiten. Heel leuk voor TS maar ik vond de jurk ook lelijk! Hoop dat zij hem mooi vind en een mooie dag heeft maar ik vind die jurk lelijk klaar als je vraagt wat vind je ervan door dat topic te openen mag iemand toch zeggen dat ze er niks aan vind? Ik vond het nog een net bericht, ze had ook kunnen zeggen gewoon weg AFSCHUWELIJK! Al zou ik hem gratis krijgen zou ik er nog niet in durven lopen. Dat zijn pas negatieve opmerkingen, ik vind er niets aan vind ik nog redelijk en gewoon eerlijk! Niet iedereen hoeft jouw mening te hebben, als ik me kindje klaasje noem zal 50% het leuk vinden 50% niet. Blijkbaar zit ik bij die 50% die het wel leuk vind en als je niet wil horen (of zien) dat er mensen zijn die het niet leuk of mooi vind moet je niet naar een mening vragen (wat je dus doet door een topic te openen over je jurk en met foto's). Over een kindjes naam zal ik het niet snel zeggen, tenzij er in een poll om word gevraagd.
Blijkbaar vinden velen dat niet kunnen Zo zie ik dat dus ook! Of zet bij je bericht: 1. Geen meningen graag! 2. Graag alleen positieve reacties! Het is hier een forum hoor
Het topic van Wendyp en haar trouwjurk ..... , daar wèrd geen mening gevraagd Zij is blij met haar trouwjurk en wilde dit met ons DELEN ! Ik haal niet uit de titel dat ze vraagt om onze meningen eigenlijk Dus waar hebben we het hier over . Die meid is blij en trots , ze gaat trouwen binnenkort . Kunnen we hier dan niet gewoon blij meer zijn voor iemand ? Door iemand kritiek te geven op haar trouwjurk kun je een flinke domper op haar dag zetten En dan heb ik het natuurlijk over de 1e pasdag he , de dag dat zelf voor het eerst heeft gezien hoe die jurk haar staat . Mensen mogen wat mij betrefd wel een beetje vriendelijker naar elkaar toe zijn . Meningen geven , oke Maar dan wel als er om gevraagd word Groetjes Joyce
Zullen we discussie over de jurk nu maar staken! Iedereen heeft zijn mening nu wel gegeven of ze het wel of niet vonden kunnen.
k kap er idd mee vind het zonde dat het zo gezegd meot worden het ken best allemaal wat vriendelijker vind ik maar ja das mijn mening!
Kom op extra large foto's met kijk naar me trouwjurk? Je mening geven is ook zeggen dat je het mooi vind, dit vond ze blijkbaar wel leuk om te horen!
Oke maar je kan zeggen ik vind er niets aan en je kan zeggen ik vind er niets aan. Kun jij me vertellen welke van de 2 aardig is en welke negatief?
Wat gewoon jammer is, is dat er vaak genoeg dezelfde mensen een negatieve reactie geven. Of juist een reactie uitlokken. Tuurlijk wordt er vaak om een reactie gevraagd en heeft ieder zijn eigen mening, en dat is prima. Maar in een verhaal als die van Wendy is het inderdaad zo dat zij haar leuke dag wilt delen, en ook al is die jurk je smaak niet, hoef je niet zo grof te reageren. Zeg dan gewoon niks. Of vorm je mening wat tactischer en dat is iets wat vaak vergeten wordt. Nu is het op schrift wel anders dan face to face, maar het komt gewoon bot over. En dan niet alleen in Wendy haar topic, maar in vele. Als ik persoonlijk al kriebels krijg bij een topic, reageer ik gewoon niet. Fijne dag allemaal. Groetjes, Elvira
Ik vond deze 12 pagina's al slaapverwekkend genoeg eigenlijk.... Meningen prima..maar 12 pagina's lang hetzelfde gedreun? Maargoed, zelf weten, jullie tijdverdrijf :-D Ik wil jullie wel vragen niet door te zagen over topics die inmiddels zijn gesloten. Ze zijn niet voor niks gesloten en het is niet de bedoeling daar ergens anders over door te gaan. Hou het dus maar weer mooi op namen en mooie/lelijke baby's! Groetjes Elmo
Heb net even 12 pagina's ingehaald en als reactie op het hele trouwjurkverhaal wil ik nog wel even reageren. Ik werd namelijk nieuwsgierig en heb het bewuste topic ook even gecheckt. Naar aanleiding daarvan wil ik zeggen dat ik persoonlijk het 'NIETS' in hoofdletters ook niet erg aardig over vond komen, maar de reacties die daarop volgden waren in mijn ogen ook behoorlijk onder de gordel. Waarom is het meteen nodig om over iemand te zeggen dat ze het niet waard is, gefrustreerd is, jaloers is, zelf zeker niet ten huwelijk gevraagd is? Mag dat dan wel? De dames die daar op deze manier op gereageerd hebben, beschikken zelf ook niet echt over veel tactisch vermogen als je 't mij vraagt.