Onze dochter had gisteren ineens een dikke lip. Alsof ze gestoken was door iets. Het voelde wat raar maar deed niet echt pijn. Na een paar uur was het weer verdwenen. Nu heeft ze zojuist weer een dikke lip maar nu aan de andere kant. Ik ga natuurlijk morgen even de huisarts bellen maar misschien herkent iemand dit?
ja, ik herken het, heb het ook al zolang ik mij kan herinneren met enig regelmaat. De plek voelt bij mij dan wat dof aan, en trekt na na een poosje weer weg. De huisarts heeft het ooit bestempeld als allergische reactie. Maar ik heb nooit kunnen achterhalen wat dan precies.
Het lijkt inderdaad op een allergische reactie maar die kan ik voor nu niet thuis brengen. Ze heeft vantevoren niets gegeten wat ze normaal niet eet. (Hele selectieve eter) Maar dat kan natuurlijk altijd. Zal het eens goed in de gaten houden.
Dat zou inderdaad kunnen. Ze heeft niks anders gegeten dan normaal dus op dit moment zou ik niet weten wat het zou kunnen zijn. We zullen het eens goed in de gaten houden.
Nee ze zat gewoon op de bank frietjes te eten met de tablet. Het enige wat overeen komt met gisteren is de aardappelkruiden die ze overal overheen doet. Maar normaal heeft ze daarx geen last van. Dus we gaan de komende dagen even goed opletten wanneer het nog keer gebeurd.
Allergieën bouwen zich op, dus kan best zijn dat ze er eerder geen last van had. Even goed in de gaten houden.
We denken inderdaad dat het de kruiden zijn. Vandaag nog een geprobeerd en meteen een dikke lip. Nu dus maar even afkikken.
Ja en even in de gaten houden welk kruid het precies is, want dit is best een heftige reactie. Kun je maar beter weten waar het precies voor is.
Goh ik vind het ergens op een beginnende zuigblaar lijken maar dit kan natuurlijk niet. Hm. Ff in de gaten houden zoals hier wordt gezegd ook.
Ik heb de pot inderdaad in de kast gezet zodat ik ingrediënten kan vergelijken mocht het nog een keer gebeuren. Blijft toch apart ineens zo'n reactie. Deze pot was al half op.
Ik had het laatst ook, maar toen heb ik onbewust tijdens de film aan mijn lip zitten "plukken". De dag daarna was ik net Katrien Duck en heb er een week mee rondgelopen