abonnement Taarten Decoreren

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hallo meiden,
    Wie van jullie hebben een abonnement op Taarten Decoreren?
    Ik heb het dus.
    Gister was ik bij een boekwinkel en zag daar deel 6 en 7 liggen.
    Maar ik heb deze 2 delen nog geen eens gehad.
    Dus heb ik gebeld naar ze, zeggen ze van ja deel 6 is niet meer leverbaar :(
    Wat kan ik nu doen? ik heb een abonnement en moet het toch elke week/maand krijgen?
    We hebben er nog meer deel 6 en 7 nog niet gehad?

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb alles gehad tot nu toe..

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ook nummer 6 en 7?

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dan weer opbellen en eisen dat ze je abonnement met een nummer verlengen en dan snel nr 6 in de winkel kopen. Zij blijven in gebreke.

Ik werk met tijdschriftabonnementen, dus zo kun je het het beste oplossen. Jij maakt immers kosten, omdat zij niet leveren. Weet overigens niet wat het verschil is tussen de prijs in de winkel tov een abonnement. Als dat verschil groot is, zou ik gewoon 2 nummers extra vragen.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    De prijs is het zelfde alleen ze sturen het naar je op ( kost niks extra's)
    Vind het wel vreemd :(.

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    goeie vraag, ik ben ook lid en volgens mij heb ik deel 6 en 7 ook nog niet gehad...

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb ook een abbo maar ook 6 en 7 nog niet gehad
    ze zeggen dat ze leverings problemen hebben
    als ik ze niet snel zie dan ga ik weer bellen betaal er toch voor
    ben benieuwd

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Moet je even op hun facebook pagina kijken.. Ik zat laatst ook te twijfelen om lid te worden om na alle reacties op facebook ga ik dat zeker niet meer doen. Heel veel mensen hebben problemen dat ze nummers missen of 3 nummer achterlopen of helemaal niks krijgen!
    Ik zou er met mijn neus boven op zitten in ieder geval!

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wist niet eens de facebook hadden
    even kijken of ik die gevonden krijg anders blijf ik gewoon bellen
    ben geen gekke jetje natuurlijk wel betalen maar niks aan krijgen

10. mona23

mona23 Niet meer actief

Wauw indd zeggen, kijk maar eens op facebook. Zoveel negatieve reacties

11. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
  12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Heel slecht hoor, ik hoorde mijn zus er ook al over.

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik heb er ook aan zitten denken om een abonnement af te sluiten, maar ben nu wel erg blij dat ik dat nog niet gedaan heb. Ga ik dus ook maar niet doen.

14. Jeetje ik heb ook een abbo, maar door de vertraging van de 2e levering loop ik nu een levering en dus magazines achter.

Ook was die sugercraft gun niet meer leverbaar, maar heb ipv daarvan nu die roze bewaardoos gekregen. Maar ik weet niet of ik verder ga met de leveringen, als ik het zo lees, kan ik beter af en toe het nummer in de winkel kopen, als ik ze zie liggen.

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb tot 5 alles gehad, 11de betaald en nog steeds niks gekregen, nu gisteren gebeld, en daar zeiden ze dat ik voor het einde van de week alles binnen krijg nr 6 t/m 9 in 1 keer. ben benieuwd. heb het abbonement gelukkig vorige maand al opgezecht.

oja tegen mij zeiden e dat het vertraging opliep omdat ze met het kerstnummer bezig waren, die heb ik niet besteld als ik hem wil haal ik hem wel uit de winkel

16. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Hmm wilde mezelf een abo cadeau doen voor sinterklaas, maar ik denk dat ik dat nog maar even niet doe..

Heeft iedereen wel alle cadeautjes bij elke levering gekregen? Want er staat o duidelijk bij dat het op=op is. Straks neem ik aan abo en krijg ik helemaal niks extra's want tja laten ze nu net allemaal op zijn:(

Ik kijk het nog eens even een paar weken aan, koop ze nu braaf elke week los, maar als ik ze niet leuk/nuttig meer vind laat ik ze maar liggen denk ik...

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier vandaag 6tm 9 gekregen. Heb abbo vorige maand opgezegd, dus dit was de laatste levering. Abbo op de Mjam kost 24 euro per jaar, veel leuker en dan koop ik liever de rest van de dingen zelf, betere kwaliteit en dan krijg je tenminste wat je ziet. Dus geen andere spullen dan ze afbeelden dat er bij zit.

18. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik vind dat altijd wat naief.
    Je ziet toch al aan de kwaliteit/prijs en het spul wat je erbij "krijgt" (waar je dus veel te veel voor betaald) dat het niks is.

Reken maar eens uit wat voor een leuk bakboek en materialen je daar voor kan kopen..

19. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    ik heb er geen problemen mee, (vandaag 6 tot en met 9 binnen gehad) ja de dingetjes die je er bij krijgt zijn niet van hele goede kwaliteit maar wat wil je voor de prijs die je betaald...

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik heb gister alles binnen gehad maar ga toch stop zetten. vind het belachelijk datnabbonees het later hebben dan de winkels.

Deel Deze Pagina