Hallo dames, Hier inleidtopic nr 1873 volgens mij, maar kon niet direct een topic vinden waarbij het over inleiden dmv tabletten ging.. Ik word op 1 januari ingeleid met 39+0wk. Gezien ik tot nu toe nog een onrijpe baarmoedermond heb, gaat het inleiden zelf waarschijnlijk volgens een proces plaatsvinden waarbij ze met tabletten de boel daar beneden eerst gaan laten verweken.. Nu heb ik flink wat horrorverhalen gelezen van vrouwen die er vele dagen mee bezig zijn geweest en begin ik een beetje bang te worden. Zijn er hier ook dames die ondanks dat ze met een onrijpe baarmoedermond binnenkwamen wel vlot konden bevallen?
hier ook dagen bezig geweest helaas woensdags halve pil oraal 2x, laatste kreeg ik niet omdat m'n buik wel bezig was, eindstand die dag 1 cm donderdag, begin 1 cm 2x kwart pil vaginaal wel harde buiken, maar bleef op 1 cm vrijdags rustdag alleen gestript, bleef op 1 cm, lichamelijk ook een rustdag want nauwelijk harde buiken zaterdags eindelijk 2 cm half 10 vliezen gebroken, 10 uur aan infuus en tegen half 4 is John geboren met knip en vacuum omdat hij niet langs het schaambot kwam en omdat ik kapot was van al die dagen ziekenhuis (mochten steeds niet naar huis omdat het wel rommerde enz) dus sorry niet echt een positief verhaal
Bedankt voor je reactie. Met welke termijn was dat en waarom kreeg je steeds maar een halve of een kwart tablet? Was dat omdat je lichaam te heftig reageerde? De gyn zei dat ik hier in principe 3x per dag een tablet vaginaal krijg ingebracht met tussenpozen van 4 uur, dan telkens een inwendig onderzoek en een uur aan de ctg.
Ik was woensdags 38,4 en zaterdag dus 39 weken, ik had zwangerschapsdiabetes + insuline dus moest ingeleid worden. en eerst halve pil, omdat ze idd bang waren dat het lichaam te veel in 1x te verwerken zou krijgen en vaginaal moest het nog heviger worden, maar dat gebeurde dus eigenlijk niet. En idd om de 4 uur op dag 1 2x dus gehad en de laatste niet wel vaak aan de ctg en volgens mij 2 of 3 x gekeken of ik al ontsluiting had 2e dag kreeg in de 2e dosis niet, maar de 1e en de 3e (dus een tussenpose van ong 8 uur) omdat ik wel regelmatig harde buiken kreeg en ze wouden het niet verergeren Achteraf gezien had ik graag bij dag 1 toch die laatste pil willen hebben, maar ze hadden gedacht dat het wel zou doorzetten :S maar ze willen toch graag dat het lichaam het zelf doorzet enz
Hier totaal 6 dagen bezig geweest. Maar niets geen horror hoor. Er gebeurde gewoon niets dus veel gelezen en tv gekeken.
Ik heb 's ochtends om 7 uur en smiddags om 13 uur tabletjes gehad. Tot 17.15 leek er niks te gebeuren maar toen vanuit het niks een enorme weeënstorm met geen seconde rust tussen de weeën. Amper 3 kwartier later is mijn zoontje geboren.
5 dagen duurde het helaas. De echte bevalling duurde 9 uur maar was echt een hel! Ik had nogal last van overstimulatie en een niet werkende ruggeprik.
Ik ben afgelopen maandag bevallen na inleiding dmv vaginale tabletjes Vrijdag begonnen door de drukte konden ze er helaasmaar 2 inbrengen, s nachts harde buiken/voorweeen... had inmiddels wel 1 cm ontsluiting Zaterdag 3 pilletjes eind vd avond 2 cm Zondag rustdag..... dachten we om 6 uur begonnen de weeen tovh nog even geslapen op pethidine prik.. Maandagochtend half 6 3 cm vliezen gebroken, om 08.42 is baby geboren!
Om 8 uur 's morgens 1 tablet met 38+1 weken en werkte meteen. Om 12 uur vliezen gebroken en om 22.00 uur was de kleine er