Hallo, Ik heb een vraagje.. Ik heb nog nooit gehaakt, maar zag in de ouders van nu wel een leuke maxi cosi hoes.. http://www.oudersvannu.nl/files/2013/01/handleiding_Maxicosi-hoes.pdf De eerste stappen snap ik nog wel.. Maar dan.. Haak daarna in een extr a stevige zpagetti een rand van 4 toeren vasten (6 cm) om het ronde gedeelte. Dit zorgt voor de pasvorm, zodat het dekentje om de maxicosi sluit. Aan welke lossen maak je die vast?? of ga je gewoon wat zitten prigellen in de rand? Of hoe moet je dat doen??? Wie kan mij hierbij helpen??
Dat is de blauwe rand.. 4 toeren haken van dat extra stevige draad Volgens mij zie je wel wat de buitenste vaste van iedere toer was. Daar moet het in gehaakt worden
als je de rand zit, zit er een patroon in. in die lussen kun je dan de vaste haken. maar knap van je dat als je nog nooit gehaakt hebt dat je hier meteen mee begint!
Nee nog niet.. Maar ben ook weer opnieuw begonnen met het middenstuk, was niet helemaal naar mijn zin..
Wat een leuke hoes. Jammer dat onze meid net uit de maxi cosi is! Kan 'm natuurlijk altijd haken en op mp zetten. Zie dat het een gat in de markt is!