dag meiden , ik ben nu 8 weken zwanger en sinds een paar dagen voel ik me behoorlijk rot. Ik heb rugpijn , doodop , moet op sommige dagen om 16 uur al mijn bed opzoeken en daarbij heb ik last van mijn maag , mijn verstandskies en een verkoudheid erbovenop..wat raden jullie mij aan? Naar de huisarts of doorbijten?? liefs , Hailey
Hey Hailey, Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk het beste naar je huisarts gaan... De rugpijn, maagpijn en die ongelofelijke moeheid herken ik wel, dat had ik rond week 6 en 7 ook. Bij mij was het na die twee weken ook weer afgelopen, behalve de moeheid, die ging pas rond week 13 over. Sterkte ermee! Het komt goed .
Hey Hailey, wat bij mij heel erg goed hielp tegen de vermoeidheid was floradix. Dit is een drankje verkrijgbaar bij de reformwinkel en de betere drogist en die zorgt voor een boost, ik heb het in de begin maanden van mijn zw gebruikt en na de bevalling. Beide op advies van de vk. suc6, en idd bij twijfel gewoon aan de bel trekken! groetjes Rieanne
Hier ook in de 2e & 3e maand veel buikpijn/ rugpijn en hevige vermoeidheid. daarnaast ook om de klipklap verkouden. kiespijn herken ik niet.
Gelukkig ben ik gisteren naar de dokter geweest.. zware blaasntsteking en hoge koorts... zit nu om te beginnen tot zaterdag thuis en met antibiotica.. neem ze niet graag maar dokter zegt dat ik ze moet innemen dat ik anders de rest van mijn leven ga rondlopen met nierproblememen...