Waarschijnlijk vreselijk te laat met mijn antwoord maar misschien nog een idee voor een andere keer(of voor iemand die nog een idee kan gebruiken)... Ciabatta in de lengte doormidden snijden, allebei de gedeeltes uithollen en het brood wat je eruit haalt bewaren. Gehakt rullen, champignons, paprika, ui en wat je allemaal maar lekker vind erdoor, kruiden (ik doe meestal italiaanse kruiden en zout peper maar kan van alles zijn, wat je maar lekker vind)erbij en op het laatst het brood erbij wat je bewaard hebt, dan bind het mengsel. Dat mengsel doe je in de uitgeholde ciabatta, (geraspte) kaas erover en dan op 180 of 200 graden in de oven voor ong. kwartiertje! Lékker!!!!!!!! En vooral met een lekkere groentesoep of tomatensoep erbij... waanzinnig.... (Word tijd dat ik dat weer es ga maken... nu ik het zo opschrijf krijg ik dr helemaal zin in!) Btw is ook ideaal als er veel mensen komen, verdubbel of verdriedubbel je alles en dat zet je dan op tafel, lopend buffetje van maken, valt vast helemaal in de smaak en het is absoluut niet moeilijk, je kan het ook een avond ervoor maken, en dan de dag zelf nog weer even in de oven voor 10 min op 180 om te verwarmen...
@elmo; ja he? Bij mij ook toen ik het zo opschreef.... het is ook al weer even geleden dat ik dat maakte.... Volgende week dus op t program.... Al is het soep maken steeds lastiger... eivrije soep... ga dat maar es zoeken... overal zit t in... als het niet in de soep is dan wel in de vermecelli die erin zit...