hallooooo meiden. na lang niet meer hier geweest te zijn.ben ik weer terug. met het goede nieuws dat we voor een 4e kindje gaan. ga nu weer actief mee forummen. groetjes ruby
Welkom terug! Ik ben stiekum wel een beetje jaloers erg he? Waarom: omdat ik ook zo graag nog een 4e wil. Tuurlijk moet ik blij zijn met drie kids maar toch ergens kriebelt het heel erg. Helaas manlief wil echt niet meer. Heel veel succes met zwanger worden.
Hey Ruby! Wat leuk dat je er weer bent! Succes met zwanger worden en veel klusplezier! Hoe is het met Fanny en Olof? Groetjes Roxanne
fanny zit momenteel in de pleegzorg,ze heeft pas een kindje in huis gehad die net zo oud als rayan was.hij is 5 maanden bij haar geweest en op zijn verjaardag moest hij terug naar de moeder. heel nobel van haar om pleegzorg te doen.maar emotioneel heel zwaar.en de droom voor een eigen kindje blijft natuurlijk. lief trouwens dat je naar haar vraagt.
Wat knap zeg, ondanks dat het haar zo zeer doet! Ik heb echt zwaar respect voor ze gekregen, en dan ook zorgen voor een pleegkindje! Dikke knuffel voor jullie allebei!
Hoi Ruby, Welkom terug. Dit soort topics zijn alleen niet toegestaan. Daarom doe ik deze op slot. Succes met het gaan voor een 4de kindje. Groetjes Elvira