Hele stomme vraag maar wil met de meiden geen risico nemen. Gisteren hebben tomatensoep met balletjes gegeten maar ben het helemaal vergeten in de koelkast te zetten vannacht. Is dit nu nog wel te eten?
Ja hoor! Het is niet warm meer en ook geen hondsdagen. Gewoon in de koelkast zetten en dan kun je er alsnog twee dagen van eten. Zo vaak gedaan en nog nooit ziek geworden. Ik proef er ook niets anders aan.
Je kan het nog gewoon eten hoor! Ik maak regelmatig s avonds nog soep en staat dan s nachts nog op de kookplaat (af te koelen)
Kan prima hoor, tenzij de ruimte waar het in gestaan heeft heeel warm was of de deksel er niet op zat. Anders kun je dat nog gewoon eten.
Ik zet soep echt nooit in de koelkast, haha. Laat het altijd in een pannetje staan. Zéker de volgende dag nog te eten, maar de dag daarna vind ik altijd een twijfelgevalletje. Dat beslis ik meestal op geur en smaak, haha. Moet er wel bij zeggen dat ik nooit vlees in de soep heb.
Ik zet soep ook echt nooit in de koelkast, ook met vlees niet. Ben nog nooit ziek er van geworden. Dus kan gerust!