Ballen juist groter maken voor hem! Klein = gevaarlijk, groot moet hij wel op gaan knabbelen en kauwen. Of eet hij voor de rest alles nog gepureerd/geprakt?
Hier meestal alleen zoute soep en ze vindt er ook niks aan. Hier eet ze ook met een gebaksvorkje. Heb geen kinderbestekje en plastic werkt hier bagger. Gebaksvorkje alleen aan tafel als wij erbij zitten.
ja hoor. mijn jongste dame eet altijd soep mee. al vanaf 1 jaar gewoon. we eten altijd 1x in de week soep omdat mijn oudste een hele slechte eter is en soep gaat er altijd in. Dan eet ze zo 4! kommen leeg. wat over is bewaar ik altijd en eten we de volgende dag tussen de middag.
Je hebt bij de supermarkt natriumarme bouilionpoeder. Daar maakte ik de soep mee op smaak voor mijn dochter. Nu al tijden geen soep meer gegeten. Eten ze bij jullie dan met een lepel? Lijkt me zo lastig met dat vloeibare. Yoghurt is al een kliederbende laat staan met soep. Fruit wordt met een vork of met de handen gegeten. Avond eten ook veelal met de handen. En aften toe prikt ze met haar vork wat naar binnen.
das het nou juist wij maken tomaten soep niet zelf wel de groente, kippen en erwten soep dat wel weer alleen tomaten soep halen we gewoon dus we kunnen de ballen niet groter maken.... nee wij pureren niets meer voor hem alleen vlees snijden we de bot er vanaf als die eraan zit en dan in een paar delen zodat die het kan pakken en kleine stukjes er van af eet....hij is oud en wijs genoeg om zelf te kunnen eten en kauwen ga niets meer voor hem pureren...