Ik heb een strakker truitje, Als ik dat nu aandoe zie je een beetje zwembandjes van me. Ik kom daar dmv lijnen niet meer vanaf. Nu dacht ik onder dat truitje corrigerend ondergoed te gaan dragen ,maar werkt dat of zie je dan nog steeds die bandjes? En kan ik dan het beste een slip of body kopen? Het gaat echt om mijn buik en de zijkant. Iemand er ervaring mee?
Je kan eventueel kijken wat het beste bij je lichaam past. Iedereen is natuurlijk weer anders, en bij de een zit het probleem wat hoger dan de ander. Dus bij de lagere gedeeltes (onderbuik, heupen, lage taille) is een hogere slip goed, maar voor hogere gedeeltes (maag, hoge taille, bhband) kan je het beste weer een hemd gebruiken. Inderdaad heeft de Hema heel fijn ondergoed voor een leuk prijsje, maar ook Hunkemoller en Livera hebben goede spulletjes daarvoor. Succes
Ik gebruik de corrigerende slips van de Miss Etam. Die vind ik erg prettig. Ik gebruik ze wanneer ik een tuniek of jurkje aandoe. Mijn buik is na de zwangerschap helaas niet meer wat het ooit was, maar met die slips lijkt het wat minder erg Ze hebben er ook hemdjes. Je kunt ze daar ook passen, zodat je zelf kan kijken of een hemdje of slip het beste voor je werkt. groetjes van Hamtaro