corrigerend ondergoed

Discussion in 'De lounge' started by Yellowsun, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ik heb een strakker truitje,
    Als ik dat nu aandoe zie je een beetje zwembandjes van me.
    Ik kom daar dmv lijnen niet meer vanaf.
    Nu dacht ik onder dat truitje corrigerend ondergoed te gaan dragen ,maar werkt dat of zie je dan nog steeds die bandjes?
    En kan ik dan het beste een slip of body kopen?
    Het gaat echt om mijn buik en de zijkant.
    Iemand er ervaring mee?

2. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Ik heb hele goede ervaringen met de corrigerende hempjes van de Hema. Kan er niet meer zonder, haha.

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Je kan eventueel kijken wat het beste bij je lichaam past.
    Iedereen is natuurlijk weer anders, en bij de een zit het probleem wat hoger dan de ander.
    Dus bij de lagere gedeeltes (onderbuik, heupen, lage taille) is een hogere slip goed, maar voor hogere gedeeltes (maag, hoge taille, bhband) kan je het beste weer een hemd gebruiken.
    Inderdaad heeft de Hema heel fijn ondergoed voor een leuk prijsje, maar ook Hunkemoller en Livera hebben goede spulletjes daarvoor.
    Succes :)

4. hamtaro

hamtaro Actief lid

Mar 31, 2009
    293
    0
    0
    Ik gebruik de corrigerende slips van de Miss Etam. Die vind ik erg prettig. Ik gebruik ze wanneer ik een tuniek of jurkje aandoe. Mijn buik is na de zwangerschap helaas niet meer wat het ooit was, maar met die slips lijkt het wat minder erg ;)
    Ze hebben er ook hemdjes. Je kunt ze daar ook passen, zodat je zelf kan kijken of een hemdje of slip het beste voor je werkt.

groetjes
    van
    Hamtaro

5. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb een hemd van hema, vind ik heel fijn zitten, hoewel je toch nog wel beetje buikje blijf zien.

Share This Page