Heb net de update gedaan en wat een verandering zeg! Wel een stuk mooier zo.. Wel nog even wennen. Hoe vinden jullie het?
Hier nu op de Ipad, maar vind het niet echt wat. Symbolen vind ik wat kinderlijk ofzo.. En ook in ene veel groter, mapjes met meerdere apps moet je nu doorheen scrollen, toetsenbord kleur vind ik mwah.. Ach, laten we het er op houden dat ik nog even moet wennen
Hier hetzelfde op de ipad. Vriend vroeg ook enthousiast wat ik ervan vond...... Nou mwah, moet nog ff wennen
Hier op de iphone al wel geïnstalleerd, maar moet even wennen, dus vandaar dat ik de update nog niet op de ipad heb gedaan.
Ik moet wennen. Maar veel dingen zijn praktischer, al moet ik wel wennen aan de snelle bewegingen haha! Maar vind het wel mooi Vind ds weer app geweldig mooi
Ik had ook geen melding gehad, toen ik bij updates keek stond ie er wel maar met de melding dat er niet genoeg ruimte was. IOS7: Moest er een dag aan wennen maar begin steeds meer voordelen te zien
Vind het wel prima. Het oude was ook goed, maat je moet met de tijd mee he hahaha! Wel irritant dat ik mijn pasword app voor mijn thuiswerkplek weer moest laten activeren. Kost altijd weer een hoop geZeur en tijd.
De ipad update vind ik mooier en praktischer dan de iphone moet ik zeggen. Zal wel een questie van wennen zijn.
Wie heeft hem op de 4s geiinstalleerd? Is ie veel langzamer geworden? Daar ben ik een beetje bang voor!