LJUST Voorraadpot met deksel - rood/transparant - IKEA Die heb ik twee, eentje voor onze koekjes en eentje voor kinderkoekjes
Koekjes in de AH trommels van hun 125 jarig bestaan, voor de snoepjes hebben we weckpotten.. maar we hebben bijna nooit snoep in huis
Whahaha ik heb er ook meerdere ideaal. Snoepjes schoolkoekjes een voor aangebroken pakjes koekjes en een voor mijn vriend zijn snoepjes
Snoep heb ik niet in huis! Koekjes voor zoon wel en die zitten in een weckpot met voet van riverdale!
Eigenlijk al tijden op mijn dijen. Het is de bedoeling dat ze in een glazen pot zitten die ik eens bij Blokker heb gekocht.
Kinderkoekjes in een Sesamstraat trommel die je een paar jaar geleden gratis bij 2 pakken Douwe Egberts koffie kreeg. (Kinder) snoep in een blikken trommel die je een paar jaar geleden gratis bij 2 zakken milky way's/mars etc. kreeg. Die snoepjes staan er ook op afgebeeld. De snoep voor ons zelf blijft meestal in de zak, die is toch binnen een paar dagen op. Soms sluit ik die af met zo'n Ikea zaksluiter. Ik wil het ook nog wel eens in zo'n transparant Hema trommeltje stoppen.