als je minder te besteden hebt kun je ook es kijken op marktplaats! goedkoop hele mooie positiekleding!
Hier in Amersfoort zitten 2 kleine winkels die alleen maar positiemode hebben. 1 daarvan is Belly B. zij hebben vooral kleding van Mamalicious. Echt superleuke kleding! Veel keus en ook gewoon hip, gewoon wat er nu in de mode is.. En nog betaalbaar ook.. (nee, ik werk er niet.. )
Ben zelf niet zo van de buikbanden en veel te korte truitjes dus heb liever langere shirts aan en blousjes. Ik heb een combi van H&M en lange truien van Mamalicious. Verder kan je tot 6 maanden volgens mij ook prima uit de voeten met langere vesten en omslagtruien van bijv. het merk Xaatxchi wat je bij de Sting/lady Sting kan krijgen. Die hebben op een of andere manier langere mode en van die tunieken en er hangen ook nog andere merken met langere tops die je als zwangere best nog een tijdje aan kan. Gewoon XL kopen! Groetjes, M
Waar precies in amersfoort? Ik kom er ook wel eens maar ben niet zo bekend.... dus misschien kun je een paar winkels noemen die in buurt zitten? Alvast bedankt.