goedemorgen ik heb al een weekje ong. het gevoel dat ik ongesteld moet worden wat natuurlijk niet zo is hebben meerdere hier last van of weten jullie misschien wat het is hoor het graag groetjess grummelke
ik heb het ook al een paar weekjes hoor, en het lijkt helaas steeds erger te worden...maar er gebeurd verder niks! straks moet ik naar de vk, zal t toch is vragen!
nou ik ben net bij de vk geweest en bij mij zijn het voorweeen, misschien bij jouw ook wel en anders zullen het vast indalingsweeen zijn
ik moet donderdag naar de VK en heb er dus ook last van al een aantal dagen zal ook maar eens vragen wat het bij mij is .... ben benieuwd
Ik heb er ook al weken last van. Als je niet te veel last hebt van harde buiken enzo zal het wel niet erg zijn. Ik ben net weer thuis van het ziekenhuis(weer opgenomen voor observatie) en heb hen ook gezegd dat ik zo last daar van had en ze hebben er niet veel aandacht aan geschonken ze zeiden dat het normaal was. (Nu in mijn geval weet ik niet meer wat normaal is want volgens de gynaecoloog gaat het bij mij niet lang meer duren met al die weeen en ontsluiting en al ) Maar inderdaad eventjes aan je gynaecoloog of VK vragen kan geen kwaad!
Ik heb nu sinds een paar dagen zulke ERGE ongi krampen dat ik er gewoon niet goed van wordt, ik krijg het bloedheet van en ga er erg van zweten.... maar of dit nu echt voorweeën zijn of dat het snel gaat beginnen.... ben nu bijna 37 weken en heb al meer dan een cm ontsluiting. Ik hoop zelf dat ik begin volgende week mama ben maarja....
harde buiken heb ik ook regelmatig misschien al oefenweeen ofzo ik moet volgende week dinsdag weer naar de vk dan zal ik het wel vragen vind het maar irri soms ga k zelf naar de wc om te kijken zo dom kan natuurlijk echt niet maarja haha afwachten zal er wel bijhoren groetjes grummelke