soepstengel

Discussie in 'Voeding' gestart door Mystery, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey hey meiden

weet er iemand misschien vanaf vanaf waneer de kleintje soepstengel mogen ?

groetjes
    Mystery

2. 17 weken is nog aardig te vroeg volgens maar, omdat het o hard is ceyden is nu 8 maanden en heeft er van mij nog geen 1 gehad.;;

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah m ja ik heb totaal geen idee , liga is er ook al vanaf 4 maanden vandaar mijn vraag :)

4. ja maar die liga verkruimelde ik alleen tussen fruit door. daar is het eigenlijk ook voor.
    heb het niet in zijn hand gegeven zodat hij het kon eten

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja met liga echt dat fruithapje als in banaan met liga en sinasappelsap van vroeger :)

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik gaf Jason met 4 maanden al wel een soepstengel. Zodra ze het in het mondje doen word het heel zacht.

Jason is er dol op.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja hoor van meerder dat het mag bij 4 maanden
    :D

weet ook iemand waar liga 1e stap te krijgen is ?

8. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik heb het gewoon bij de supermarkt gehaald, ga meestal naar de bas toe.
    Daar staat het tussen de babyvoeding en niet bij de andere liga's

9. meike

meike Lid

25 jan 2007
    32
    0
    0
    Geven jullie dan gewone soepstengels, of zijn er speciale voor babies? Want in de gewone zit namelijk zout. Of maakt dat niet zo veel uit?

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    @meike: ik geef gewone soepstengels. (na stad en land te zijn afgegaan voor zoutloze haha)

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik geef ook gewone soepstengels. Er zit heel weinig zout in. En in brood zit ook zout toegevoegd.

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

Er zitten gluten in soepstengels en die mogen kindjes pas met 7 maanden. Als je dan perse iets wil geven - al vind ik je wel een vroege tante ;) - dan zou ik voor babyrijstewafels of liga eerste stap gaan.

13. Wij gaven soepstengels met 6 maanden. Liga babykoekjes verkruimelen we in de fruithap en gaf ik af en toe in de hand, maar dat geeft wel een hele hoop troep :) Vandaar dat ik liever nu soepstengels geef in de hand. Scheelt een hoop troep.

14. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Soepstengel heb ik vorige week pas voor het eerst gegeven toen ze vertelden dat ze het op het KDV gehad had. En dat ging prima, ik was er wat huiverig voor omdat het nog best hard is. Maar als het eenmaal in het mondje zit dan wordt het vrij snel zachter.

15. HammyQ

HammyQ Actief lid

8 jun 2007
    115
    0
    0
    een halve soepstengel krijgt ze hier nu ook regelmatig. ze kan er lekker op kauwen en dat verlicht weer wat de pijn bij de doorkomende tandjes

16. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Rick krijgt ongeveer vanaf 7 maanden weleens een soepstengel. Er zit niet zo heel veel zout in. Ik heb laatst trouwens een pak volkorenstengels gekocht van hetzelfde merk. Die vind hij ook heel lekker en zijn naar mijn idee weer iets gezonder. Maar wel harder, dus daar zou ik nog ffies mee wachten als ik jou was.

Hij krijgt trouwens altijd een stuk (1/4 - 1/3) nooit een hele soepstengel.

Deel Deze Pagina