(dit is geen topic om iemand voor het hoofd te stoten laat dat even duidelijk zijn) ik heb de laatste tijd zo ontzettend veel moeite om leuke kleding te kopen. en dan met name broeken.. even ter verduidelijking,ik hou niet van de ''nieuwe mode'' dus ik wil geen broeken die van onderen strak zitten spijkerbroeken lukt mij eigenlijk niet om een goed passende te kopen,want als ik de kleinste maat heb staat evengoed de achterkant nog open. het zit meestal allemaal gewoon net niet! het liefst draag ik gewoon pantalons,maar ook die kan ik niet vinden. c en a heeft ze niet in mijn maat, alle gewone winkels ook niet. ik heb een tijd geleden een hele stapel kleding besteld bij bonprix omdat ze daar kleine maten hebben,helaas heb ik alles terug moeten sturen omdat alles te groot was. kindermaten heb ik ook geprobeerd,maar daar vind ik de kleding vaak niet zo mooi van hebben jullie nog tips waar ik zou kunnen slagen voor kleding,of in ieder geval broeken? (het liefst betaal ik natuurlijk geen 75 euro per broek ) ( misschien even handig ik ben 1.62 en ik weeg 47 kilo ongeveer.)
Mis heb je hier iets aan: Esprit Online-Shop - ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen Kleine Maatjes, dé online en stenen winkel in babykleding, kinderkleding en tienerkleding :: Over Kleine Maatjes Exclusieve dameskleding in de online shop van Heine Zeeman , wibra.
die 2de link zie ik wel wat broeken bij staan,en begint bij maat 34,maar heeft een idee hoe die vallen? want bij bonprix kan ik in een 34 zwemmen
Mijn moeder kan gewoon bij h&m shoppen, die is wel iets zwaarder zo'n 51 kg met jouw lengte, maar ze past maat 34 van h&m vaak goed.
ik heb een tijd maat 30-32 gehad (en nu gelukkig weer 34 ). Kon goed slagen in het buitenland (Azie waar vrouwen sowieso kleiner zijn, Amerika waar een hele petite collectie is, maar ook in Duitsland en Frankrijk), dat zijn meer vakantie-opties. In NL best lastig. De kleding van Bennetton valt klein, dus dat is wellicht een optie voor je. Wel prijzig, maar nu is het laatste restje uitverkoop er nog Bij de Zara hebben ze ook maat 32/34 die heel klein valt. Soms kan je online bij Esprit een 32 vinden, moet je er wel vlug bij zijn met de nieuwe collectie. Spijkerbroeken neem ik altijd in een stretch-variant. Gewoon van Levi's oid, maar door de stretch zitten ze aan de achterkant ook dicht en past een 26/27 gewoon Hoop dat je er wat aan hebt!
Exesse - Cornelis Schuytstraat 44 - Amsterdam - Shopgids.nl Of hier misschien, zie dat je in NH woont.
Misschien bij een echte jeans winkel kijken? Mijn man heeft ook een rare maat maar die slaagt daar altijd erg goed. Je betaald wel wat meer, maar de kwaliteit is er dan ook naar. V.b. spijkerbroek van 80 euro die 5 jaar mee gaat.
wow wat lijkt me dat heerlijk om zo slank te zijn! ik zag bij de Esprit een legging, maar dan een die op een broek lijkt (hoe noem je dat een tregging geloof ik), en daar overheen hoort een soort lang truitje, als een jurkje. Ik denk dat zoiets bij jouw figuur wel heel mooi staat! oh ik lees dat je niet van strakke onderkanten houdt.. en met laarzen eroverheen? staat zoooooo mooi
die leggings vind ik wel fijn hoor. met een jurkje en laarzen,alleen ik werk in de thuiszorg en ik wil graag tijdens het werken gewoon een broek aan kunnen met gewoon makkelijke schoenen eronder. en zo slank zijn is zeker heerlijk nadeel is alleen de kleding ervoor vinden
dat is idd wel een idee! ik kom daar eigenlijk nooit,omdat ze die bij ons niet hebben.. dus ook niet aan gedacht!
3 suisses al geprobeerd? die hebben Franse maten en vallen kleiner dan de normale Nlse maat. De kwaliteit is ook goed
Toen ik nog maatje 34 had ging ik vaak shoppen bij Only en Vero Moda, daar kon ik vaak wel slagen. Misschien het proberen waard.
Broeken zijn bij mij ook altijd lastig geweest, dan zaten ze wel goed om mijn bovenbenen en veel te los in de taille of andersom. Daarom draag ik eigenlijk nooit broeken en nu ik zwanger ben helemaal niet meer... altijd een jurkje met een maillot of lang vest. Ik heb wel een hele mooie spijkerbroek van Gstar, die hebben ook kleine maatjes en houden rekening met een smalle taille. Koop verder Italiaanse, Franse en Spaanse merken, de mensen daar zijn kleiner en hun maatje 32 IS ook echt een maatje 32. Benetton en Sisley zijn inderdaad goede opties, ook Zara heeft wel kleine maatjes.
Ik zou even bij de mango kijken als ik jou was . Valt lekker klein en ze hebben er verschillende modellen. Laatst twee leuke spijkerbroeken vandaan, waren 34.95 p.s....
Bij vero moda hebben ze inderdaad ook vaak kleine maten. En als je nog nergens kledij vindt die je past mag je gerust een paar kilo'tjes van mij lenen hoor Kan er wel een stuk of 5 missen