Mijn zoon wil graag kok worden of de catering in. Hij is volgende week jarig en hij wil dan ook weer oefenen met verschillende hapjes, aangezien er dan wel 40 voorproevers zijn . Ik heb heel veel dozen kant en klare soezen gehaald (a 0.10 cent per doos ) dus wil hem ook leren soezen vullen. Maar heb dus geen idee behalve slagroom wat je er allemaal in kan doen, graag tips gevraagd dus. Mag zoet zijn en hartig.
chocolade of aardbei! Wat ook leuk is om dan fondant te maken die bruin of roze is,en daar de gevulde soesjes even indompelen.
Soesjes maken is niet zo moeilijk, en stukken lekkerder En idd, vullen met banketbakkersroom (wel zelfgemaakt natuurlijk, niet uit een pakje), zwitserse room, slagroom, vruchtenmousse (aardbeien of wat dan ook), chocolademousse Hartige vullingen zou idd iets met kaas kunnen (misschien iets te maken met mozarella, tomaat en basilicum ofzo?). roomkaas met kruiden of peper/paprika, paté.. Als je gaat googlen kom je wel wat ideetjes tegen
Ik weet dat soesjes maken lekkerder zijn, maar voor 0,10 cent is het goed voor hem om het vullen te leren met de spuit Want eigenlijk gaat het me daarom: het leermoment. En omdat we dan dat feest hebben, moet hij er heel veel vullen en het liefst in verschillende smaken. Want om het te leren heb je niet veel aan 10 soesjes vullen snap je?
owwwwww mmmm soesje kun je met heel veel vullen, de standaard dingen als room /slagroom enz... maar ook met mouse paté en het lekkerste: tonijn uitgelekt gemengd met monchou met beetje sitroen en evt wat kruiden..... of met makreel, die ook vermengen met bv monchou jammie!!!
He dat klinkt wel superlekker , tonyn heb ik wel en zalm ook wel, zou het met eiersalade lekker zijn? Zoet is ook lekker maar ik ben zelf meer van de hartige hapjes, heb nu al zin in het feestje hahaha
zoek gewoon op internet eens naar verschillende soorten mousse Dan kun je zoveel recepten voor o.a. zalmmousse en kaasmousse. Alle soorten mousse kun je natuurlijk gebruiken