Poooh hey... Ben ik ff geschrokken vanmorgen... Zet ik nieuws aan, zware ontploffing bij electrabel nijmegen, gaat de telefoon om half 8... Mijn ouders, hart in mijn strot, mijn broer werkt daar! Gelukkig was het mijn moeder die geemotioneerd meteen zegt dat hij niets heeft.. Ze zijn nu hoofden aan het tellen, maar ze dachten niet dat ze iemand misten.. Alles komt nu stil te liggen. Heb met trillende stem zijn voicemailtje ingesproken dat ik van hem hou.. Heb dat al jaren niet meer tegen hem gezegd hihi.. Hij zal wel denken. Mijn moeder vertelde dat mijn zus haar huilend had opgebeld toen ze het hoorde, doet me best wat, hun band is niet zo best.. Maar ja op zulke momenten besef je wel weer ff dat je niet zonder elkaar kunt.. Zo.. Ff mijn. Verhaal kwijt. Hou zoveel van hem!
Ik woon zelf in cuijk vlakbij nijmegen. Ik hoor mensen zeggen dat zelfs in cuijk de ontploffing te horen was. Lijkt me zo eng! Gelukkig geen vermisten. Dikke knuf voor jou en je familie!
Niet raar dat je schrikt poeh!! En juist deze momenten doet je beseffen hoeveel je van iemand houd! Dus dat voicemail bericht komt vast heel fijn aan!
Pffff dan staat je wereld even stil he... Ik las net op internet dat er helemaal geen gewonden zijn he? Super fijn dat met je broer alles goed is,wat zal hij straks plat geknuffeld worden door jullie.
Wat heftig! Kan me voorstellen dat je hart in je keel zat. Gelukkig is je broer oke, net als de anderen.
Wat fijn dat hij niks mankeert en ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. Zou ik ook zijn als het mijn broer was. Knuffel voor jou.
Heftig! Ik woon in Zevenaar, en ik werd er zelfs wakker van! Gelukkig is er niemand gewond! (Las ik op nu.nl)
nee, twee collega's zijn tegen de grond aan gesmeten omdat ze net buiten langs liepen, maar die mankeren verder niets. Echt een wonder dat daar op dat moment niemand was. Mijn broer is nu binnen aan het kijken wat er nog te redden valt.