Wij vinden beide namen erg mooi. De spelling van Sofie ook echt op deze manier en niet met ph dus als alternatief is dat niet nodig
In eerste instantie kon ik niet kiezen maar na het lezen van je post over de spelling kies ik voor Julia. Maar het zijn allebei mooie namen.
Exact dit. Ik vind zelf Sofie met een ph mooier, maar omdat dit niet jullie voorkeur heeft, ga ik voor Julia!
Sofie! Als juf heb ik de laatste jaren meestal wel meerdere Julia's tegelijk in de klas en waar ik het eerst een voorname naam vond, lijken er ook steeds meer wat meer ordinaire mensen te kiezen voor Julia. Erg om te zeggen misschien, maar het beeld bij de naam begint bij mij te veranderen. Sofie vind ik heel vlot, ook in die spelling, of juist eigenlijk.
Beide erg leuk, dus wat mij betreft kun je alleen maar goed kiezen.. Maaaarrr ik heb echt een enorm zwak voor Sofie. Prachtig.
hier hoor je heel erg veel sophie. 2 nichtjes van mijn man heten ook zo, in mijn dochters klas zitten 2 sophie-een. in die van mijn zoontje 1. Allemaal wel geschreven met "ph", maar de uitspraak blijft natuurlijk hetzelfde. Ik had bij mijn dochter ook Sophie in mijn hoofd, maar ben nu wel heel blij er niet voor gekozen te hebben. Julia vind ik weer iets origineler en klinkt net zo mooi.
Vind beide heel mooi. Maar aangezien mijn echte naam bijna Sofie is, (ook met een f) vind ik dat toch het mooist. Maar ik denk dat je voor jezelf even heel goed moet bekijken en voelen wat het beste bij jullie past.
Allebei mooi, dus je kunt het niet fout doen wat mij betreft ik vind Sofie leuker, wat vlotter en vrolijker!
Sofie vind ik vlotter en geschikt voor alle soorten meisjes( stoer en tuttig) Bij Julia zie ik toch snel een popje voor me, beetje kak. Een jongens-meisje vind ik er niet bij passen.. snap je wat ik bedoel? Dus Sofie