In augustus verwachten wij baby nummer 2 maar een naam kiezen zo zooo moeilijk! We hebben inmiddels wel een selectie gemaakt. Grote zus heet L.oïs! De naam hoeft niet perse bij naam van grote zus te passen maar ben wel benieuwd naar jullie meningen/ assosicaties. Alvast bedankt.
Romée of Benthe. Benthe gestemd omdat die wat minder populair is dan Romée, ik heb het idee dat Romée nogal in opkomst is.
Allemaal wel leuk eigenlijk! Benthe iets tijdlozer dan fay en feline vind ik. Romee leuk maar ook steeds populairder
Faye vind ik erg mooi, zeker naast de naam van haar grote zus. Romée en Benthe vind ik een beetje saai, vaak gehoord. Feline ook mooi maar past minder bij haar zus.
Feline. Bij de andere denk ik direct het volgende: Romee -> romein Benthe -> ben te dik, ben te stout Fay -> alias de heks
Gekozen voor Benthe. Faye vind ik ook leuk maar komt heel vaak voor. Faye vind ik eigenlijk wel weer beter bij Loïs passen. Féline (ik zou het streepje wel doen anders gaan er mensen fuline zeggen) vind ik een erg brave naam (ik heb er echt zo’n brave en burgerlijke associatie bij, al zal die niet altijd kloppen, haha) en Romée wat zeurderig.