Ik zit hier in de trein met 6 jongeren tussen de 16 en 18 jaar (gok ik), bijzondere tieners, gaan samen naar Eindhoven en praten over: Leeuw, das, slang Docent, minister Skypecalls Wedstrijden Ze hebben allemaal een andere naam online (ingame naam ofzo?) Ik heb geen idee waar het precies over gaat, maar ze praten over niets anders, ik denk dat het een game is ofzo? Ben nu heel nieuwsgierig... Iemand die het herkend?
Skypecalls zal gaan over skypegesprekken, duhhh , waar je met meerdere personen in zit. Dit doen gamers vaak. Maar, ja ik zou het gewoon vragen. Of desnoods nog even stiekem meeluisteren
Was wel het beste geweest ja, maar ik had net een tentamen achter de rug en geen zin in een gesprek (erg he)...alleen zin om lekker ordinair te luisteren...
Ingame naam is de naam die je karakter heeft in een game. Skypecalls gaan over de gesprekken met Skype. Denk alleen dat docent en minister er weinig mee te maken hebben. En das slang en leeuw beesten zijn waar tegen te vechten ? Altijd interessant om mee te luisteren doe het ook vaak
Inderdaad, zo'n "suf" beest als een das erbij... Dat is in een andere game niet cool natuurlijk, dus dat moet wel Harry Potter zijn.
Jaa zeker! Maar ik bedoel meer of dr een hp feest in de buurt is ofzo.. dan gaan ze toch vaak wel in gewaad
Ze waren niet bijzonder gekleed. Wel vond ik ze bijzonder (zonder oordeel), de een sprak over de woongroep waar ze woonde, de ander sprak over zijn medicatie, ze zagen er over het algemeen niet erg verzorgd uit, een tikje alternatief, ze hadden het heel gezellig samen, maar het waren geen doorsnee tieners zeg maar. Ik vond het vooral zo vreemd te merken dat naast mij 6 tieners een half uur over een onderwerp aan het praten waren, waar ik dus geen woord van kon volgen, echt een rare gewaarwording.
Als wij met onze World of Warcraft vriendengroep zijn, snapt ook niemand er een woord van. Schept een band
Ik krijg altijd rare blikken als ik ergens ben en een sms krijg. Murloc geluid. Laatst aan school ook, maar 1 van de vaders riep 'oh murloc daar ben ik naar op zoek'>
Kwamen ze toevallig vanaf Utrecht? Daar is die expositie bezig, dus ik verwacht daar ook normaal gekleedde mensen en geen gewaden..