dag 29 beetje bloed daarna niks meer....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fleur79, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Hai Allemaal,

Wij zijn bezig zwanger te worden van een 2e kindje, we zijn sinds februari serieus bezig, mijn cyclus is tot nu toe tussen de 29 - 34 dagen geweest.
    Ik zit nu op dag 33 en heb zondag (dag 29) een heel klein beetje bloed/slijm verloren, daarna is er niks meer gekomen, wel heb ik op het moment een vaginale schimmel, erge jeuk maar inmiddels wat voor gekregen. Als er morgen nog niks is gebeurd ga ik testen.
    Heb wel echte menstruatieklachten gehad: pijn in rug, humeurig en buikpijn. Weet van vorige zwangerschap dat m'n borsten erg zeer deden maar nu met vlagen, was vooral pijnlijk na ovulatie...
    Wat denken jullie?
    thanks!

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik denk: TESTEN!!!!

Laat je wat weten??

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik denk ook: TESTEN!!!!

Spannend! Ik duim voor je!

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou idd ook testen.

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Yep, morgenochtend even testen. Hier even showen hoor!

6. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Nou ik kon niet wachten en heb net getest, maar helaas negatief....
    Toch misschien te snel getest?
    In ieder geval nog geen menstruatie te bekennen.
    Wat denken jullie paar dagen wachten nog?

7. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou dan idd gewoon nog ff wachten (2 daagjes) en dan met ochtendurine een test doen. Succes!

8. Meis2301

Meis2301 Lid

21 jun 2011
    11
    0
    0
    hai fleur
    wat vervelend dat je negatief hebt getest, je kunt inderdaad nog paar dagen wachten en dan weer testen met ochtendurine!
    zelf heb ik ook aantal keren gehad dat ik "dacht"zwanger te zijn door de klachten helaas negatieve testen en ik was inderdaad echt niet zwanger!laatste keer weer klachten getest 1 dag voor dat in mijn menstruatie verwachte dag 37 ( ik zit tussen 33-39 dagen en een keer 60dagen) hij gaf toen zwanger aan!! helaas werd het daarna alsnog afgebroken :( maar nu weet ik wel dat die tests werken!! :) succes!!

9. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Dank voor de reacties!
    Het gekke is dat ik ook al een keer een lange cyclus had, 35 dagen, maar nog nooit zoals deze keer met een kleine bloeding tussen door (nu bij dag 29) dus ik dacht misschien is het innesteling?Heb ook die schimmelinf. nu en weet bij mijn vorige zwangerschap had ik daar ook 2 keer last van. Wordt er wel een beetje onzeker van hoor, maar ja tis
    niet anders, ik test nu denk ik zondag of maandag ochtend dan zit ik op 35 a 36 dagen.

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @fleur: gek hoor, een negatieve test en nog steeds geen ongi te bekennen... Ik hoop voor je dat het toch raak is. Inderdaad over een paar dagen nog maar een keer testen. En anders even huisarts bellen. Die kan je doorsturen om bloed te laten prikken. Ze kunnen dan ook bepalen of je zwanger bent of niet.

Oh en ook wel de moeite waard om te delen: ik ken iemand die zwanger was van haar derde kindje en die meerdere negatieve testen heeft gehad en geen enkele positieve. Huisarts bezocht en die zei: niet zwanger. En ze wist het zelf zeker, want ze had het al twee keer eerder meegemaakt. Afgewacht, echo en ja hoor. :) Gewoon gezonde beeb!

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Annabeth. Jeetje, dat is een apart verhaal... Dat schept wel hoop natuurlijk :D :D :D.

12. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Ben net terug van weekendje weg, heb me het hele weekend in kunnen houden en nu net thuis toch maar testje gedaan, maar krijg een heel licht streepje, streepje kwam wel wat later dan 3 minuten, ik denk 5 of 6 min want toen ik voor de 2e keer ging kijken zag ik het pas.
    Ga morgen nog maar even testje halen, heb overigens wel super pijnlijke borsten dus wie weet......

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Klinkt positief!! Hopelijk morgen een duidelijke tweede streep! Misschien is je ei net wat later geweest..

Met welke heb je getest?

14. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Met een eigen merk van de DIO drogist.....nog tips voor een andere?
    Ik heb trouwens deze cyclus wel ovulatietestjes gebruikt omdat ik laatste half jaar erg onregelmatig was, had m'n eisprong 7 of 8 juni...

15. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Late innesteling misscchien? haal bij kruidvat 2 voor 5 euro test... iedereen is er positief over:D...

16. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Heb net test gedaan van kruitvat en er verschijnt weer een lichte 2e streep, weet van m'n vorige zwangerschap dat de 2e lijn toen donkerder was, maar streepje is er wel......dus denk dat ik dan zwanger ben

17. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

18. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Oh ik zie dat jij ook net zwanger bent wat leuk! Gefeliciteerd!
    En ook van je 2e? Heb je al een jongen of een meisje?

Deel Deze Pagina