Hallo dames,, Ik ben nu bijna 7 weken zwanger maar ik ben nogal snel ( heeel ) snel opvliegerig! Mijn man krijgt er elke x van langs. Ik weet dat het hormonen zijn maar meschien heeft iemand tips hoe ik sneller tot tien kan Liefss x
Wel een soort van herkenbaar ja. Zou ook niet weten wat eraan te doen is behalve jezelf ervan bewust zijn.
Proberen te herkennen wanneer je op ontploffen staat! en dan ga je ff een stuk wandelen ofzo! Heb ik ook gehad hoor, maar dan meer richting m'n collega's en leerlingen..... de hond heeft toen heel wat kilometers verplicht moeten wandelen!
Sorry geen tips Ik ben 27 weken en ik doe vandaag niets anders dan wenen & gillen op mijn vriend omdat hij naar de voetbal gaat (hij doet dit zo eens 1 x om die 3 maanden.. maar vandaag.. moet ie thuis blijven gvd!)
Ja! Vind echt vervelend... Ik zeg wel altijd sorry tegen hem.. En erken het zeker ook ook bij hem... De hond uitlaten is wel goed idee ga t proberen alleen het zijn echt vlagen.. Gelijk boem boos.. Ma ga t proberen voor te wezen... Haha jaa mijn mannetje is ook naar de voetbal vandaag en bakte lief een eitje.. Ondergrondje... maar helaas laten verbranden en hup ik boos dat ik zijn eitje heb verpest,,, gaat nergens overr Ja soms heb j van die momenten dat je je mannetje bij je wilt hebben vooral nu deze tijd Xx
Touwtje in je zak met 3 knoopjes erin, als je boos wordt eerst de knoopjes eruit en dan pas gillen (knoopjes niet te strak, want dan knal je daar weer van uit elkaar) Heb je na de knoopjes nog steeds de neiging boos te worden, lekker doen, dan was het waarschijnlijk terecht
Ik ben nooit echt ontploft, ook al ergerde ik me eindeloos, ik kon me altijd beheersen en geen dingen zeggen waar ik spijt van zou krijgen en dan op het mom van hormonen gooien. Ik moest wel m'n woorden inslikken hoor, maar gelukkig heeft niemand het hier moeten ontgelden
Bij jou klinkt het nog vrij redelijk... Ik kan het afentoe niet hebben als mijn man uberhaupt geluid maakt Dan kan ik al echt uit mijn slof schieten en heel duidelijk laten weten dat ik wil dat ie stil is... Zit ie vervolgens als een soort van bang muisje op de bank, doodstil... Superzielig Dus ik kan ook wel wat tips gebruiken...
Aaaahh goss je arme mannetjee.. Haha ja als k mezelf echt laat gaan dan kan ik ook zo zijn... Maar dat wil ik niet.. Strax ontvlucht hij 9 maanden het huis!
Nou er komt gewoon opeens een golf van woede dat ik de touwtjes niet kan vindenn. Denk ik... Wat ik in me hand heb wil k het liefst mee gooie ma probeer me in te houden en doe het net niet... ( anders heb k helemaal ruzzie)... Heb jij dat gedaan touwtjes techniek?