Dit schreef ik vanmorgen in het 'zwanger worden' topic: Vorige week woensdag was ik al de hele dag niet lekker, veel buikpijn en rommelende darmen, en toen ik 's avonds naar de wc ging werd dit steeds pijnlijker en moeilijker. Mijn eerste gedachte was een blaasontsteking, maar toen ik na een paar keer plassen ook last van bloedverlies kreeg (niet in de urine) ben ik daar een beetje vanaf gestapt. De volgende ochtend had ik nergens meer last van. Nog wel even met de assistente van de huisarts gesproken, maar zij gaf ook aan, dat als ik er nu geen last meer van had ze weinig konden doen. Ze gaf als optie nog een inwendige echo, maar aangezien ik afgelopen maandag toch naar de gyn moest, heb ik dat even laten zitten. Hele week nergens meer last van gehad, tot vanochtend. Heb nu super veel last van krampen en weer pijn bij het plassen. Echt een branderig gevoel. Bloed heb ik nog niet gezien, maar als dit hetzelfde is als vorige week zal dat ook nog wel weer omhoog komen. Verder heb ik sinds gisteravond last van jeuk, als een soort beginnende schimmelinfectie. Deze heb ik vaker, dus ik weet hoe het voelt. Alleen zet het dus niet door. Nou heb ik vorige week al de tip gekregen om eens dieper in endometriose te duiken en heb ik bij de gyn een kijkoperatie besproken. Deze krijg ik 8 aug. Ze gaan dan een HSG doen, maar ook gelijk kijken of ik endometriose heb. Daarnaast heb ik gedacht aan een zwangerschap, maar aangezien ik gewoon ongesteld ben geweest en mijn temp ook echt gedaald is kan ik me dat ook niet voorstellen. Zie het nut dus ook niet zo in van een zwangerschapstest. Als laatste zit ik nu dus met blaasontsteking of soa. Maar wat ik zo raar vind is dat het echt anderhalve week weg is geweest en nu dus opeens weer keihard terug komt. Als je een blaasontsteking hebt dan blijf je de pijn toch gewoon houden? En bij een soa toch hetzelfde verhaal? Ik weet dus even niet zo goed meer wat ik moet doen. Urine inleveren gaat vandaag niet meer lukken, dus dat zou pas maandag kunnen en ik verwacht eigenlijk dat het morgen gewoon weer over is. Nog even wat extra info, afgelopen zaterdag (waarschijnlijk) mn eisprong gehad, eerste keer bloedverlies en pijn was dus voor eisprong en vandaag zit ik 6 dagen na eisprong. Het is nu ondertussen langer dan twaalf uur geleden en weer lijkt het alsof ik nooit ergens last van heb gehad. Ik heb vandaag geen bloedverlies gehad gelukkig, maar ook het hele pijnlijke tijdens het plassen is alweer verdwenen. Ik snap er helemaal niks meer van. Kunnen jullie hier iets mee?
Hallo, Ik kan je er ook geen verklaring voor geven. Een blaasontsteking kan wel, is het een beginnende blaasontsteking dan kan je daarvan klachten hebben en door bijvoorbeeld veel vitamine C en veel drinken dat de blaasontsteking niet doorzet zeg maar. Bespreek het deze week even met de gynaecoloog. Groetjes Ineke
Hi Ineke, Ik zit aan de cranberry sap, mocht het een blaasontsteking zijn dan zou dat wel even genoeg moeten zijn Volgende week maar even kijken of ik toch een potje kan inleveren bij de huisarts. Dankjewel voor je reactie!