heb lang getwijfeld om de vraag te stellen en geprobeerd het uit mn hoofd te zetten maar toch stel ik hem nu maar 2 weken geleden hadden we de 20 weken echo en zag de echoscopiste een wit vlekje op het hartje. verder waren er op het oog geen afwijkingen te zien en ze zei dat ik me er verder geen zorgen over hoefde te maken en dat er geen vervolg echo nodig was. toch spookt het door mn hoofd af en toe. kan 1 zon ding echt geen kwaad? ook niet als de baby geboren is op later leeftijd? en is zon vervolgeecho echt niet nodig? komt het nu echt zo vaak voor als zij zei? ( ze zei dat ze het een paar keer per week zag) bedankt voor de moeite groetjes plurk
Hoi plurk, Ik begrijp je bezorgheid, weg nemen kan ik het niet. Maar dit is inderdaad het protocol,met een soft marker word niets gedaan, bij twee of meer kom je in aanmerking voor vervolg onderzoek. Probeer het los te laten en te vertrouwen op je lijf! Je zegt op latere leeftijd,mag ik vragen hoe oud je bent? heb je de nekplooimeting laten doen? Imke
ow met op latere leeftijd bedoel ik de baby. ikzelf ben pas 26. nee we hebben geen nekplooimeting laten doen. maar het is dus meestal zo dat er met 1 softmarker gewoon niets aan de hand is dus?
ik up hem nog even voor nog een reactie op jullie vraag die jullie stelden..... en alvast erg bedankt weer
hoi uppen helpt niet hoor, je komt vanzelf weer aan de beurt. Met 1 softmarker wordt nooit iets gedaan nee. Het is niet zo dat er een afwijking is gevonden. Het is alleen een aandachtspunt. Pas bij 2 of meer kan dat ergens op wijzen. Je bent zelf jong en gezond en dat verkleint de kans op een aangeboren afwijking enorm. Als er echt iets serieus mis was met het hartje hadden ze dat gezien. Mirjam
bedankt voor je antwoord. en ik upte niet om eerder geholpen te worden maar soms als er al meerdere antwoorden zijn op een topic denken jullie dat ie al beantwoord is is mij ooit verteld vandaar ik ga dr maar vanuit dat alles goedkomt