Wanneer bellen jullie voor de eerste termijnecho?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rianne 85, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hoi Dames,

Ben nu 6 week zwanger, weet niet meer wanneer ik de verloskundige heb gebeld bij mij vorige zwangerschappen. Is 6 week te vroeg?
    Of hebben jullie ook al heel snel gebeld voor een afspraak?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb naar de vk gebeld toen ik net wist dat ik zwanger was. Dus ik zou gewoon vast bellen voor een afspraak.

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    je kan altijd bellen, ze vragen je hoe ver je bent en ze plannen rond de 9 weken een echo. dus als je met 4 weken belt, moet je gewoon lang wachten, maar je kan altijd bellen.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'onderzoeken en echo's'

5. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb gelijk gebeld zodra ik wist dat ik zwanger was, met 4 weken dus. De vk deed er niet vreemd over, dus volgens mij bellen er wel vaker meiden al bij de 4 weken :D

6. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Thx dames, ik ga gelijk bellen!

7. Female

Female Niet meer actief

Ik gagewoon eerst naar de HA en moet als ik 12 weken ben weer voor de eerste echo naar de gynaecoloog

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik bel pas met 9 weken, dan ben ik gelijk aan de beurt en is er tenminste wat te zien op de echo.
    Waarom gaan er meiden naar de huisarts?
    Die kan toch niets voor mij betekenen? of als je een verwijzing nodig hebt voor de gyn ofzo?

9. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ik bel mijn huisarts ook niet hoor! Die krijgt het volgens mij wel door van de VK of door het bloedprikken wat je moet.
    Heb inmiddels gebeld en kan inderdaad met 9 weken terecht! Dan zien we tenminste wat... hoop ik!!

10. Female

Female Niet meer actief

Ik woon in Belgie, eerst HA is bij ons gebruikelijk. Ze prikt dan meteen bloed om hcg waarden na te kijken, toxoplasmose etc.
    Ook gewicht bepalen.
    Daarna met 12 weken de eerste echo bij de gyn.

11. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    Ik heb vandaag contact gehad met vk en heb voor 22 maart de eerste afspraak staan. volgende week moet ik bellen voor een echo en die zal waarschijnlijk eerste week april gedaan worden, ben dan 10/11 weken onderweg.

Deel Deze Pagina