wie heeft daar een geboortekaartje besteld (ooit)? wat zijn de ervaringen? en ik las dat je ook 3 gratis modelkaarten kan aanvragen, dat is ook wel fijn! dus, hoe zijn de ervaringen
Wij hebben een Belarto/Mercard kaartje. Via internet modelkaartjes aangevraagd, had ik geloof ik binnen 2 dagen binnen! Je krijgt dan wel een 'kaal' kaartje zeg maar. Het is niet mogelijk om een kaartje met jouw eigen gegevens te ontvangen. Toen we besloten hadden welk kaartje we wilde bleek het bij onze plaatselijke drukker goedkoper te zijn als via Belarto/Mercard zelf. Dus wij hebben ze via de drukker hier.
ik heb ook kaartjes aangevraagd een proefdruk kreeg wel een brief bedankt voor u aanmelding u ontvanhgt het zo spoedig mogelijk. Dit is nu bijna een maand geleden, en nog niks ontvangen ;-( wij gaan bij een drukker kijken..
Heb wel een Belarto kaartje, maar gewoon via de drukkerij. Wel zo fijn, want dan krijg je ook een proefdruk met de tekst er op. Heel leuke kaartjes!
oh wat gek pricil dat je nog geen proefkaartje hebt ontvangen.. ik wacht af! ben benieuwd.. idd leuke kaartjes!!