Ervaring Bopita kamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wen86, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ik heb dus al een paar leuke Bopita kamers gezien (bijv. Finn, Cobi, Merel, Sofie).

Wat is jullie ervaring met dit merk, of met een van deze kamers?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij hebben ook een Bopita kamer, goede kwaliteit en we hebben er veel plezier van.
    Durf even niet te zeggen welk type we precies hebben. We hebben deze nl januari 2009 gekocht via een "opkoper", was een showmodel, maar oorspronkelijk wel een dure.

3. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    Hier een bopita kamer, alleen nog niet in gebruik.
    Maar stevig/zwaar/degelijk. Dat waren de conclusies van mij, mijn man en onze ouders.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een kamer van bopita, de bopita marie.
    Erg goede kwaliteit!
    Hij is 2x in en uit elkaar geweest, maar alles ziet er nog prima uit.

5. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Wij hebben de white water met lades in de commode, prima kamer. Vind over het algemeen wel een prijzig merk, maar ben er erg blij mee!

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook goede ervaringen met een Bopita kamer (Mika). Merk staat ook als goed en degelijk bekend. Helaas wel prijzig. In Almelo zit een winkel die handelt in B keuze Bopita artikelen. Erg interessant, wij hebben daar toen zowel een box als babykamer gekocht met flinke korting.

7. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wij hebben ook een Bopita kamer. Een van de weinige, betaalbare meubels die bij mijn man door de keuring kwamen. Meubels zijn van goeie kwaliteit, de lades van de commode lopen soepel en goede service. Wij hadden een beschadigde la en die werd snel en probleemloos vervangen door een andere.

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Fijn om te horen dat het goede meubeltjes zijn.
    Er zijn wel goedkopere kamers, maar de meeste vind ik niks.
    En moet zeggen dat ik de goedkopere kamers van Bopita ook gewoon mooi vind.

Goede tip van Almelo, bedankt!

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij hebben een bopita kamer en zijn zeer tevreden! Erg mooi en stevig. Het viel ons in de winkels op dat veel andere merken (vooral de kamertjes van de babydump) veel minder stevig waren en meer kunststofachtig.

10. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    wij hebben de manhatten kamer van bopita en wij kregen deze geheel beschadigd aangeleverd! het merk logo op het bedje zag ook schots en scheef gemonteerd! heel slordig! we hebben wel alles nieuwe gekregen een maand later pas! nu ziet het er prima uit! vond het best een dure kamer en verwachte dan ook dat het nagekeken werd van te voren maar dit schijnt niet te gebeuren

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb een kamer van twf dat verkopen ze ook bij babydump en dat is super stevig mdf..

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wij hebben de bopita bretagne voor onze zoon en ik ben er nog steeds superblij mee! Het is echt een hele stevige kamer!

We hebben hem gehaald bij bebie boulevard in Wijhe. Daar hebben ze veel kamertjes met korting! Soms om een beschadiging, maar dat was bij ons niet zo, dat was alleen van een failliet bedrijf geloof ik!

13. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Merel van bopita. Vind m nog steeds erg mooi. Het materiaal is echt degelijk! Hebben ook de sofie overwogen (alleen die twee konden ivm de maat van de kast) maar vond die er toch iets minder degelijk uitzien.
    wel heb ik een soort van krasjes op de commode en op de binnenkant van het bedje staan. Als je daar met je riem of rind oid tegenaan komt, komt er een soort van zwart streepje.
    Gebeld naar de winkel en volgens de verkoper waren het geen krasjes, maar idd strepen door een ring oid en zou het er met jif af moeten kunnen. Dat heb ik echter nog niet geprobeerd.

14. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Hier ook de Merel, ons kindje is nog niet geboren dus het is nog niet echt in gebruik, maar ben tot nu toe elke keer nog helemaal blij met het kamertje!

Deel Deze Pagina