Even heel snel...... Ik had pas om 18 uur de pizza's verwacht. Echter, nu is deze al bezorgd en zal natuurlijk afkoelen. Hoe kan ik de pizza's warm houden? Ze zitten in de doos en ik heb ze in de oven (niet werkend) gezet. Tips?
Oven op een lage stand aanzetten zodat het wel warm blijft maar niet verder bakt? Doe ik ook weleens met kibbeling die ik bij de viskraam haal. Die zijn om 17.30 uur weg, maar dat is een beetje vroeg voor ons om te eten. Zo houd ik het dan nog een half uurtje warm (en dan eten we nog steeds vroeg voor onze doen, maar langer durf ik niet aan).
Heb ik inderdaad gedaan....En ze waren nog best goed te eten! Bedankt voor het meedenken. Toch best raar dat ze ruim 15 minuten eerder zijn bezorgd dan ik expliciet had aangegeven. Maar ja, Het is opgelost. Voor een volgende keer weet ik wat te doen.
Gebeurt hier redelijk vaak. Ik durf al niet meer te bestellen als ik niet zeker weet of bijvoorbeeld mijn partner al thuis is. Ik bestel vaak bewust dan al later. Heel vervelend. Soms staan ze Hier 30 minuten te vroeg. Vroeger bestelde ik weleens van te voren zodat het 15 later aankwam dan dat wij thuis waren maar dat is dus een keer goed mis gegaan.
Ik heb wel eens ergens gelezen bij zo'n bezorgdienst dat ze een half uur speling hebben. Dus eerder of later. Bij de snackbar zet ik altijd explixiciet in de opmerkingen dat we niet eerder dan .... thuis zijn. Die zijn ook altijd eerder. Gaat nu wel goed de laatste paar keren.
Dat is opzich toch logisch? Ze kunnen niet op 20 adressen tegelijk zijn om 18:00. En helemaal in deze tijden.. meer mensen laten bezorgen enz. Daarom hebben veel restaurants een tijdblok ipv een tijd. Ik doe het soms ook idd even op een zachte stand in de oven als het nog even moet wachten.. top toch!