Soja melk?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Chanel, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Ik heb even een vraagje wie van jullie drinkt er soja melk? De vrouw van mijn collega heeft soja melk gedronken tijdens de laatste weken van haar zwangerschap. En nu kan het dus zo zijn volgens (chinees) gebruik dat soja melk voor een wat snellere bevalling zorgt en dat de baby huid ook wat gladder wordt. Ik ga die soja melk zeker proberen misschien dat het helpt met bevallen. Hopelijk hebben jullie ook wat aan de soja melk tip.

Groetjes Chanel.

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    sommige geloven ook alles he ;)

ik geloof niet zo in die dingen hoor zoals annanas eten tonic drinken en noem maar op

als het kindje klaar is en zin heeft dan komt het
    na mijn idee niet eerder
    maar van die soja heb ik nog nooit iets gehoor
    laat het ons even weten of je sneller en makkelijker bent bevallen
    ben eigenlijk wel benieuwd
    ik vind het alleen niet te drinken bbrrrr

succes

3. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha ja sommige geloven idd alles. Ik ga het toch proberen met die soja melk. En zal je wel laten weten of het idd geholpen heeft :D Tja die smaak daar zal ik aan moeten wennen. En anders drinken met me neus dicht. Ik geloof wel dat je soja melk hebt met verschillend smaakjes. Maar als het niet te drinken is stop ik er mee.

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    de smaak met vanille die is echt jakkkkkkkkkkkkkkk ;)

en met je neus dicht drinken , hihi ik herken dat van mijn dochter die neemt altijd op die manier haar medicijnen in
    dan proeft ze het minder zegt ze , gek he dat reuk en smaak dan op die manier te beinvloeden is :)

nou meis succes hoor ben echt benieuwd

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wat grappig zeg. Ben zelf gek op de soja melk met vanille smaak. Raar maar waar. En ik ga het dan ook zeker proberen tegen de tijd dat ik zo ver ben :D

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dan jij ook succes eve :)

ik gril (bbbrrrrr) nog wel even verder hahaha

7. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha ik laat je wel weten hoe het gaat met soja melk drinken Deb. Grappig dat je dochtertje ook haar neus dicht doet als ze medicijnen in neemt. Zo deed ik het ook altijd. Welk merk soja melk drink jij dan eve? Want je hebt geloof ik toch verschillende merken en smaken?

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zul je net zien dat ik nu geen pak in huis heb...Maar volgens mij is het gewoon de AlproSoja. Is er ook in chocola en banaan. Vind de gewone smaak nml niet lekker. Ze staan tussen de chocomel, fristi etc.

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel voor je antwoord eve, ik zal eens gaan kijken bij de supermarkt. Hoe lang kan je een geopend pak soja melk eigenlijk goed houden?

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Volgens mij een dag of 3 a 4. Maar bij mij is ie al binnen 2 dagen op...

Maar volgens mij verkopen ze ook gewoon kleine pakjes. Dus die zijn ook handig!

11. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel eve, ik denk dat ik dan ga kijken voor die kleine pakjes. Me vriend lust geen soja melk, ik ben dan bang dat ik het grote pak niet leeg krijg.

Deel Deze Pagina