Hallo.. Even gekke onzekere vraag.. ikbheb een huisarts die vtoeger veel zwangerschappen en bevallingen heeft gedaan. . Vandaag geweest bij hem na negatieve testen huisarts en thuis lichte streepjes.. en overtijd en misselijk, lekkende tepels e.d Hij vond mijn borsten gespannen en vreemd dat melkproductie op gang kwam. Hij wilde inwendig onderzoek doen en denk dat ik nog maar kort zwanger ben vandaar negatieve test.. hij voelde dat mijn baarmoeder week was?¿¿ Kan dit vroeg ik hen hij zei ja vaker meegemaakt. . Nu moet ik twee weken wachten voor nieuwe test en hij zei dat op echo nog niks te zien zou zijn Nu ben ik onzeker en tochvwel benieuwd of ik toch wel zwanger zpu kunnen zijn.. Wat is jullie ervaring of mening??
Hoi Mom, een echo zegt nu inderdaad nog niets, maar positieve streepjes op zwangerschapstesten is toch wel een teken van zwangerschap hoor! En een inwendig onderzoek kan (dan kan er naar de grootte van de baarmoeder en de stand van de baarmoedermond worden gevoeld), maar is wel een beetje ouderwets. Ik zou over een paar dagen met een ander merk test testen. Maar inderdaad; een echo heeft nu nog geen meerwaarde; je zult nog even moeten wachten helaas! Groeten Brigitte
bedankt voor je reactie, als ik het goed heb berekend, (weet t niet meer zo goed) zou ik volgens mij vlgende week ongesteld moeten worden.. nu wel wat krampen en dacht nu zet t door, maar nog niks te bekennen, vond het zo raar dat hij zei dat mijn baarmoeder al week werd dit gebeurt toch aan het eind vd zwangerschap? of zou hij bedoelen wat jij net uitlegd, hij zei dat hij dit vaker mee maakte bij zwangerschappen en inderdaad hij is nog erg ouderwets haha zo deed hij het vroeger ook nou afwachten dan maar, bedankt voor je reactie groetjes