Goedemiddag, Even het verhaal: Zondag ineens een druppel bruinverlies, daarna niks meer. Toch laten checken. Met de kleine alles helemaal goed. Alleen een gevoelige baarmoedermond (waarschijnlijk een wondje). Vanmorgen naar het toilet geweest en had harde ontlasting. Ik voelde het gewoon langs mijn baarmoeder of baarmoedermond gaan, het deed echt een beetje pijn! En ja tijdens dat gebeuren gelijk roze afscheiding. 1 wc papiertje, en daarna nog een klein beetje. Het is daarna gelijk gestopt. Daarom had ik zoiets van het is niks dus ik mag me geen zorgen maken. Ben vandaag precies 12 weken, en alles 6 de echo´s waren perfect. Maandag was de kleine druk aan het zwemmen, en het is tijdens de ontlasting gekomen.. Hoef ik me nu inderdaad niet druk te maken? grr.. wat erg die onzekerheid Alvast bedankt. Ps. wat is een oplossing voor de verstopping? want wil niet elke keer dit probleem hebben natuurlijk!
Hoihoi, Je hoeft je geen zorgen te maken het is echt door de ontlasting veroorzaakt. Lijnzaadoliecapsules werken heel goed!! verkrijgbaar bij reformwinkels of drogisterijen. Imke
Ok, super. Gister avond en net nog wel wat oud bruin verloren. Maar dat is ook logische. Je baarmoedermond wordt ook weer ´opgeschoond´ toch? al het bloed is er niet in 1 keer uit. Dank je voor de tip dat ga ik zeker aanschaffen. Is er niks te doen tegen zon gevoelige baarmondermond zelf?