Mijn dochter draagt nog steeds de sokjes 0-6 maanden. Het zijn de enige sokjes die ze niet uit kan doen. Sokjes van hema, h&m, lief, friendz, prenatal liggen nog nieuw in de kast want die heeft ze binnen 2 tellen uit..
Hallo, bij mij in de buurt zijn helaas geen bambino sokjes verkrijgbaar (helaas ook niet in de grote filialen). Zou iemand genegen zijn een paar pakjes voor mij te kopen en op te sturen? Groeten Denise
Mijn zoontje is bijna 3 maanden en draagt de sokjes van 6-12 maanden..Volgens mij vallen ze gewoon heel klein.... Of hij heeft hele grote voeten haha
ja hoor,hier zijn ze ook al te klein! Vindt dit wel fijne sokjes,want ze glijden niet van de voetjes af,maar van de maat klopt niets! Heb er vorige week sokjes van Winnie The Pooh gehaald,vanaf 1 jaar zijn die,nou,ze zitten mijn mannetje als gegoten!
Hallo, bedankt voor je reactie. Voor een jongen. Ik begreep dat de sokjes per 3 verkocht worden, in roze-variant, blauw en wit crème. Ik had graag 1 blauwe setje 0-6 maanden en 2 wit/creme setjes 0-6 maanden en 1 blauwe setje 6-12 maanden en 2 wit/creme setjes 6-12 maanden.
ik zal morgen even gaan kijken wat er nog hangt in de jongens-varianten, meisjes was hier volledig uitverkocht..