sokjes aan in bed,hoelang moet dat nog????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamaikke0604, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaikke0604

6 feb 2011
    75
    0
    0
    in de zorg
    Deventer
    Hallo
    Wij zijn op 4 mei bevallen,nu heeft de baby s`nachts nog sokjes aan in bed.Is dat nu ook nog steeds nodig???Hij blijft goed warm,dus moet hij dan nog sokken aan??????

Groetjessssssss

2. misa

misa Niet meer actief

Ik weet niet meer precies hoelang wij dat gedaan hebben. Wel een aantal weken, maar ja, het was ook december... :)

Ik zou het gewoon aanvoelen: voelt hij warm? Laat lekker uit! En voel dan na het slaapje nog eens. :)
    En te warm kleden is altijd slechter dan dan te koud! :)

3. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    dan heb je het antw zelf al gegeven denk ik. onze dochter is van sept. en heeft nooit geen sokken aangehad in bed.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hangt helemaal van je kindje af, probeer het eens en hou goed in de gaten of hij warm blijft. Ik heb Irem tot 1 jaar bijna altijd sokjes aangedaan 's nachts, behalve als het heel warm was, maar simpelweg omdat zij het gewoon snel koud heeft. In de winter lag ze zelfs met sokjes aan in haar slaapzak.

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier nooit sokjes aan gehad in bed ik geloof alleen de eerste 2 dagen..

6. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ach nee, gewoon uit doen die sokjes. Lekker laten luchten die voetjes/teentjes!

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    mijn kindjes hadden nooit sokken aan in bed of een muts op in de wagen (zijn alle2 in oktober geboren) of ik trok ze aan en zij kregen ze uit of af :)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier alleen de eerste week sokjes.. Daarna niet meer, ze heeft ook altijd warme voeten..

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier heeft mijn zoontje een slobbroekje aan in bed als de slaapzakken in de was liggen allebei.
    Dit omdat hij niet onder de deken blijft liggen. Normaal ligt er dan ook geen deken in bed.

10. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Mijn dochter heeft een pakje met voetjes aangehad,maar sinds Maart hebben we dat niet meer.
    Maar goed,ze is van December.Maar ik zou goed in de gaten houden of ze zich warm kan houden

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wij deden alleen de eerste weken sokjes aan, maar dan sliep hij met kleertjes of een pyjama aan in bed. Toen hij in de slaapzak ging deden we geen sokjes meer aan want dat wordt dan te warm.

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Als je kindje gewoon warm aanvoelt zou ik het niet doen. Het is nou natuurlijk ook niet koud buiten.

13. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ons zoontje slaapt nog steeds met sokjes. Trapt het lakentje van zich af en wordt dus anders 's morgens met ijsklompjes wakker ;)

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Toen het laatst zo warm was, sliep mijn dochter alleen in haar rompertje en... sokjes! Ze heeft echt vaak koude voetjes (ook als ze verder warm is), dus die sokjes laat ik mooi aan 's nachts en tijdens de slaapjes!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier heeft zoontje nooit sokjes aangehad in bed. De eerste weken sliep hij onder een lakentje, daarna slaapzakje aan. Voetjes bleven goed warm.

Ons zoontje heeft wel altijd een pyjama met voetjes in aangehad om 's nachts te slapen. De eerste weken niet, want toen was het veel te warm en droeg hij zowel overdag als 's nachts enkel een body. Meer mocht echt niet van de ka.

Deel Deze Pagina