Wat smeren jullie op schrale wangetjes? Ik smeer nu op 't wangetje van Zwitsal maar heb niet echt het idee dat het helpt..
Ik heb zo'n pot Zwitsal creme.. Heel vet spul en dat werkt fantastisch.. Maar staat niks op van voor het wangetje ofzo.. Het is zo'n ronde pot..
Bepanthen creme helpt goed. Zalf ook maar die smeert moeilijker. Ik heb ook wangetjescreme maar doet weinig dus gebruik liever bepanthen.
heb ik bij allebei mijn kinderen ook heel veel last van gehad, en dat van zwitsal ( en alles wat ik heb geprobeerd eigenlijk ) werkte niet... alleen de weer en wind balsem van weleda! is echt het proberen waard!! hij ruikt ( vind ik) niet erg lekker, maar hij werkt wel!
Weleda gezichtscreme voor baby's en dan de variant voor de gevoelige huid (paars met witte tube). Werkt als een tierelier
Deze heb ik ook! Malva gezichtscrème van Weleda. Fijn ook dat er geen parfum inzit en het natuurlijk is. Die kleintjes zitten toch een hoop aan hun gezicht en kwijlen enzo. Lijkt me niet zo lekker om dat dan binnen te krijgen via de mond via kwijlen en sabbelen. Niks leek te helpen en deze dus wel. Weer en windbalsam schijnt ook goed te zijn voor de winter, maar deze heb ik nog nooit geprobeerd.
Ik gebruik vaseline intensive care. Hier smeer ik zijn hele lichaam mee in. Ook onze dochter, zij heeft een eczeem huid en door de zalf blijft de huid mooi rustig.
Weleda of bepanthen. Vind beide erg fijn. Vooral de zalf van bepanthen, maar die smeert natuurlijk niet zo fijn.
Hier hielp Weleda weer en wind balsem niet. Toen kreeg ik eens een staaltje van "la roche posay lipikar baume ap" Dit had ik 2 keer op haar wangetjes gedaan, en het schrale was weg!