sokjes in open schoenen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door loesje1982, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    oke, ik ben een leek wat mode betreft, de setjes voor mn dochter haal ik rechtstreeks van de paspop.... dan kan er weinig misgaan toch?:D

nu gaan we morgen een paar nieuwe schoentjes halen, en ik zie zoveel leuke ballerina's en andere open schoentjes (geen echte sandalen).

maar..... ze heeft nu ook nog vaak een maillot onder dr rokjes aan, kan dit met ballerina's? of moeten we dan over op leggings en mag daar dan wel een sokje onder? helemaal zonder is zo koud.....

dus, mama's met meer verstand van kleine-meisjes-mode, vertel!:cool:

2. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hahaha, zo herkenbaar!

Mijn meissie heeft ook open schoenen, met een maillot vind ik het wel kunnen, met een legging en dan sokjes vind ik meestal niet zo mooi. Maar ja, als ze door papa word aangekleed dan heeft ze dat wel regelmatig aan. En we worden niet nagewezen op straat dus ik denk dat t wel kan:D

3. adi

adi Niet meer actief

Mijn dochters dragen dan meestal of maillots of lage witte sokjes, of als ze een legging aanhebben - sokjes in de kleur van de legging.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    bij een legging absoluut geen sokjes.
    Een maillot zou nog wel kunnen.
    Maar hier is het eigenlijk altijd ballerina's zonder sok(of mailliot want dat draagt ze niet) of laarzen.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

hier ook maillot met laarzen, open schoenen met sokjes

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Heb hier van die lage sokjes voor in de ballerina's...
    Zonder sokken vind ik wel mooier maar vindt ze zelf niet fijn zitten, dus ja, dan houdt het snel op!
    Bij Zeeman heb je veel keus in die lage sokjes...

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook met lage witte sokjes. Anders staan de blaren op haar hielen, dan maar niet hip hoor...

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Eylem precies! Match wel de sokken bij de legging.

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

open schoenen met maillot vind ik zo vreselijk, ziet er niet uit.
    Had dochter ook nooit, tegenwoordig helemaal geen maillots meer want dochter heeft er een hekel aan.

Open schoenen met passende sokken of met blote voeten.

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Verschrikkelijk.. sorry!!!

E. Draagt nog laarsjes, voor onder jurkjes en rokjes en gympjes voor onder broekje.. open schoentjes pas als het mooi weer word. Nu nog te koud!

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    open schoenen met een maiilot of sokken vind ik lelijk :)

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik vind sokken of maillot in open schoenen echt niet mooi staan. Ik vind dat nu echt te koud.

13. Storm

Storm Niet meer actief

Nu heeft mijn dochter nog geen schoenen, maar ik heb met mijn man ook bij mijn jongens 1 afspraak gemaakt wat aankleden betreft: ALLES mag, behalve sokken in sandalen (jongens hebben nou eenmaal geen ballerina's aan). Ik vind ook als je open schoenen aan kunt, is het warm genoeg om dat zonder sokken te doen.
    Maar moet wel zeggen dat ik het bij die kleintjes niet heel erg vind. Inderdaad passend bij de legging. En daarbij vind ik ballerina's ook nog weer anders dan echt sandalen. Maar ik ben ook een mode-barbaar.

14. adi

adi Niet meer actief

Eens, bij kleine kinderen vind ik de comfort vele malen belangrijker als mode, en veel zomerschoentjes zijn wat stroever of zorgen voor zweetvoetjes in de zomer.

Sandalen met open tenen koop ik niet voor kinderen, omdat ik ze niet mooi vind met sokken.

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Als er iets slecht is voor kindervoeten is het blote kiezen in schoenen. Dus dan maar een leuke ligging met sokjes.

Lelijk of niet het welzijn van mijn dochter gaat voor mooiigheid

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Zo denk ik er ook over..

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Waarom is dat zo slecht dan?

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Dit dus.

Maar honeyy de volgende keer wil ik E zien met sokken in open schoenen. Het liefst grijze. :cool:

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Lelijk of niet, mijn dochtertje krijgt gewoon sokjes aan in haar ballerina's of open schoentjes. Comfort gaat, zeker bij kinderen m.i., voor uiterlijk.

20. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ja dat vraag ik me ook af. Nog nooit van gehoord??

Deel Deze Pagina