Zijn er mede-verslaafden hier aan babybell? Die kleine ronde kaasjes, ze zijn echt liev En superlekker! Ik ben er echt giga verslaafd aan en heb gemerkt dat je er ook goed tosti's mee kan maken, als je 2 van die kaasjes in dunne reepjes snijdt en daarmee het brood belegd. Superlekkere kaas ook als ie gaat smelten...jum jum! En laatst had ik 2 gesmolten voor over de spruiten...ook heel lekker! Iemand nog recepten?
Ik heb ze heel vroeger wel eens gehad... Volgens mij vond ik ze toen wel lekker... Misschien toch maar weer eens kopen! Klinkt wel lekker allemaal in ieder geval!
Jaaa, hier nog zo'n freak! Ik neem ze mee naar het werk en dan heeeel langzaam opeten (anders heb je d'r niks aan, ze zijn zo klein ) Maar wat een goed idee die recepten van je, ik ben zelf niet zo crea.
jaaa hier ook! ben helemaal verzot op kaas, maakt weinig uit welke eigelijk! maar de babybell jummie jummie hihi zon netje is bij mij zo leeg hahah liefs marieke
Ja bij mij is het netje ook altijd zo op hoor... maar het is minder vet dan gewone kaas, dus voor tosti's vind ik het ideaal, zit qua gram vet en kcal hetzelfde in als 30+ kaas.
hihi ik ben net geweest maar heb ze niet gehaald, ga er niet voor terug... haal ze van de week dan wel weer koop ik er gewoon gelijk 2! welke haal jij altijd dan? ik de rode
Mmmmmmmmm mijn vriend en ik zijn er ook aan verslaafd, die zijn zo lekker, Ik ga ze vanavond halen, lekker. jullie brengen mij nog eens op ideeën,
Hier ook iedere week een netje,maar helaas meestal binnen 2 dagen op.Ze zijn er hier in huis allemaal aan varslaafd!
Babybell, daardoor heb ik een keer met een rood waxlaagje over m'n tanden gelopen Flatertje 1ste klas dus! Maar idd erg lekker!
Brrr, nog niet bij nagedacht... maar ik ben met chips gekapt, misschien mag ik dan best wel een extra babybell