Vraagje, Ik heb een box bij de babydump telefonisch weg laten zetten. En afgesproken dat ik deze maandag op kom halen. Het gaat om de bopita brent wit 129,- Nu krijg ik echter net de folder van de prenatal en daar staat hij in voor 99,- Wie weet hoe het zit met de laagste prijs garantie van babydump? Verkopen ze mij die box dan voor 99,- of moet ik daar later achteraan?
Folder meenemen wanneer je de box gaat ophalen en dan moeten ze zakken met de prijs. Het gaat om exact dezelfde box?
Ja exact dezelfde, het is dat ik meer dingen bij babydump gezien heb welke ik wil hebben anders was ik naar de prenatal gegaan voor de box.
Denk dat je hem gewoon voor de 99,- krijg. Ik had ook een box besteld zou hem een week later ophalen.. Nu had ik dat laten veranderen en wordt hij geleverd met de kinderwagen. Omdat nu de actie was, een gratis muziekmobiel bij de box, kreeg ik een gratis muziekmobiel.. Dit terwijl ik mijn box in een hele andere maand had besteld. (Zonder de actie)
Ik heb de box voor 99,- euro gekregen! Inderdaad geen probleem na een beetje heen en weer bellen... De muziekmobile kreeg ik in eerste instantie niet, want ik had nu tenslotte korting gekregen. Na een beetje doordrammen toch ook de muziekmobile gekregen! Staat super leuk bij ons wit/grijs geblokte box kleed en onze wit/grijze inrichting!