laagste prijs garantie Babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anique2008, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Vraagje,
    Ik heb een box bij de babydump telefonisch weg laten zetten. En afgesproken dat ik deze maandag op kom halen.
    Het gaat om de bopita brent wit €129,-
    Nu krijg ik echter net de folder van de prenatal en daar staat hij in voor €99,-
    Wie weet hoe het zit met de laagste prijs garantie van babydump? Verkopen ze mij die box dan voor 99,- of moet ik daar later achteraan?

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Folder meenemen wanneer je de box gaat ophalen en dan moeten ze zakken met de prijs. Het gaat om exact dezelfde box?

3. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Ja exact dezelfde, het is dat ik meer dingen bij babydump gezien heb welke ik wil hebben anders was ik naar de prenatal gegaan voor de box.

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Idd de folder mee , weet haast wel zeker dat je hem dan voor die prijs krijgt

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Die krijg je dan gewoon mee voor €99 bij de babydump doen ze daar niet moeilijk over.

6. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Denk dat je hem gewoon voor de 99,- krijg.
    Ik had ook een box besteld zou hem een week later ophalen.. Nu had ik dat laten veranderen en wordt hij geleverd met de kinderwagen. Omdat nu de actie was, een gratis muziekmobiel bij de box, kreeg ik een gratis muziekmobiel.. Dit terwijl ik mijn box in een hele andere maand had besteld. (Zonder de actie)

7. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb de box voor 99,- euro gekregen! Inderdaad geen probleem na een beetje heen en weer bellen...

De muziekmobile kreeg ik in eerste instantie niet, want ik had nu tenslotte korting gekregen.
    Na een beetje doordrammen toch ook de muziekmobile gekregen!
    Staat super leuk bij ons wit/grijs geblokte box kleed en onze wit/grijze inrichting!

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Mooi! Fijn dat het gelukt is :)

Deel Deze Pagina