Bij babywalz zijn sokophoudertjes te koop. Gewoon vast te zetten met klittenband. Ook heel makkelijk zelf te maken trouwens. Voor mezelf vind ik maillots inderdaad het beste idee, maar als je perse sokjes wilt, zijn die ophoudertjes ook goed.
Er zijn nu ook babysokjes met een klittenbandsluiting die niet afzakken, mn nicht had die cadeau gekregen voor haar zoontje. Kijk maar eens op www.footiez.nl
ikheb een berg sokjes gehaald bij de c&a weet nogniet hoe ze zitten moet nog twee maandjes wachten haha ik heb het probleem nu met sokjes dat als ik van die lieve kleine sokjes zie liggen dat ik ze dan HEBBEN moet hahahahahahaha ik heb nu dus geloof ik ook al 30 paar sokjes liggen voor de kleine hoezo overdreven
Heb er nu een paar van de zeeman en van hans textiel en vind ze in ieder geval beter dan die van de hema.. bedankt allemaal!
Haha, lachuh! Die babysokjes zijn ook zoooooooooooo schattig! Mijn mannetje heeft al een keer gezegd dat hij me gaat korten op m'n geld als ik zwanger wordt, omdat ik altijd helemaal verliefd naar babykleertjes en vooral -sokjes sta te kijken enzo... Maar bij de HEMA zijn we wel leuk, maar niet zo goed dus? Wij hebben hier ook Bentex, iemand daar ervaring mee?
ik heb een aantal keren stage gelopen in de kraamzorg en daar wed vertelt om haarstiekjes om de sokjes te doen, dan kunnen ze ook niet afzakken en idd ik heb ook al zoveeeeeeeeel sokjes, die kleintjes zijn ook zo verslavend!
ik zweer sinds kort bij elastiekjes, Nikki is nog geen sokje kwijt geraakt En me gisteren te buiten gegaan aan maillots in allerlei kleurtjes