ik vroeg me af hoe doen jullie dat met drinken? hebbeb jullie daat ook een soort van regelaat in? eigenlijk krijgt mijn dochtertje de hele dag door een fles drinken die ze kan pakken als ze dorst heeft gevolg is nu dat ze dus de fles niet meer pakt voor drinken maar om aan de sabbelen en dus geen speen meer wilr dat ze geen speen meer wilt vind ik niet zo erg maar a dat gesabbel aan die fles vind ik maar nix omdat ze alenaal lucht biinnenkrijgt zo dus vroeg ikm eaf hoe doen jullie dat met drinken en wanneer bieden julie dat dan aan?
Misschien zou je kunnen proberen om haar een tuitbeker te geven ipv een fles (voor overdag). Kylian wilde eerst geen harde tuiten en toen hebben we een beker van de nuby gevonden die een zachte (net als een speen) tuit heeft (wel al in de vorm van een tuit). Nu drinkt hij wel met een harde tuit en het lijkt mij dat sabbelen dan lang niet zo lekker meer is. Kylian heeft overigens ook de hele dag toegang tot drinken. Groetjes Anita
Ik bied Yara op vaste momenten drinken aan. Na haar boterham krijgt ze melk, dan fruithap en wat water. Na de middagboterham wat sap en dan 's middags bij het tussendoortje weer wat sap. En dan haar laatste avondfles nog. Het drinken gaat hier ook supergoed uit een rietjesbeker van nuby, ze vindt het erg leuk om er uit te drinken en t zijn handige anti-lek dingen!
Vigo krijgt ook op vaste momenten drinken. 's Middags na zijn boterhammen krijgt hij een flesje sap, en (meestal) rond een uurtje of 3 ook nog.
ik heb voor daan de nuby fles met een rietje. Daan die krijgt ook de hele dag door drinken de ene keer water de andere keer appelsap
Ik geef smiddags en savonds altijd een pakje drinken bv roce vice of yogi of een pakje melk.. en tussendoor krijgt hij ook wel eens wat te drinken uit bv een tuitbeker en dan een beetje water of 50/50 ( roce vice ) ... weet niet of ik dat roce vice goed schrijf hoor hahaha.... Ik heb trouwens gisteren bij de liddl pakjes drinken gekocht met multifruit dus dat drinkt hij ook wel eens.... ik heb het probleem dat kyano alleen maar uit rietjes wilt drinken.... zucht....
Het is beter voor de tandjes om niet heel de dag door te drinken... hier dus vaste drinkmomenten bij het ontbijt, fruit, lunch, na het slapen, 4uurtje en voor het slapen ong.
De hele dag door drinken is ook heel slecht voor de tanden tenzij er alleen water in zit. Maar als er melk, thee of limonade in zit kan dat heel snel gaatjes veroorzaken...
iik geef voornamelijk ranja en melk en diksap alleen water wil ze niet ik wou dus ook proberend drinken op vase tijden of het me lukt? hah
Dat geldt toch niet voor water? Dat is toch niet slecht voor de tanden? Voro de rest doe ik het hetzelfde, alleen water heeft hij de hele dag toegang toe. Niet dat hij er veel mee doet tot nu toe maar goed... Verder krijgt hij alleen gekolfde melk en slappe kruidenthee. De melk uit de fles en water en thee uit een gewone beker of de rietjesbeker.
Miss zou je eens 50/50 moeten proberen, dat is best wel lekker het is 50% water en 50% fruit, het is niet zo zoet en het smaakt naar water met een smaakje...