zoontje gooit met speelgoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendyd, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo ons zoontje van ruim 13 maanden gooit met zijn speelgoed. hij speelt even er mee of doet het in zijn mondje en dan gooit hij het op de grond. regelmatig pakt hij wat beet en smijt het op de grond dat doet hij ook met bv een boterham of koekje ik hoef hem niet zelf te laten eten, want dan beland het gelijk op de grond. en bv met een koekje dan neemt hij een hap gooit het dan op de grond pakt het weer neemt weer een hap gooit het weer neer. wie heeft er nog meer zo,n smijtertje en wat doen jullie er tegen? voor de rest is hij heel rustig en heel lief en vrolijk. groetjes van wendy.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Doet Justin ook hoor. Vinden ze gewoon grappig denk ik. Vooral als jij er nog op gaat reageren ook. Ik negeer t gewoon.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Is echt de leeftijd, ze vinden het nu heel leuk om het resultaat van hun handelen te zien.

Doe je weinig tegen ;)

4. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    hij vind het denk wel een leuk spelletje! haha

5. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    van dat reageren klopt inderdaad, want als ik er wat van zeg kijkt hij me lachend aan en doet het express om te kijken hoe ik reageer.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Yasmine heeft er ook een handje van ;) Vooral als ze in de kinderstoel zit vindt ze het prachtig om haar speelgoed weg te gooien, ook al heeft ze dan niks meer om mee te spelen.
    Ze kijkt na het gooien ook heel verbaasd naar beneden waar haar speeltje nou gebleven is!

7. hoi hoi

hier is ook een speelgoed gooiende dreumes
    echt alles vliegt hier soms door het huis ..
    Ik zeg dan wel van iris nee dat mag niet en soms luistert ze maar ook vaak niet ...

8. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier komt ook alles voorbij, vanmorgen nog een auto op mijn neus :(

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahaha ja heel erg bekend idd, hier gaat ook alles op de grond, alle meiden deden dat ook, het kan een heel langdurig spelletje worden als je erop reageert. Vooral knuffel of speen uit de kinderwagen gooien en kijken hoe vaak mama het oppakte was favoriet trouwens :)

Ik vind het zo leuk he, ik kan me er slap om lachen hoe hij soms doet, klein humpje ook :D

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars doet het ook, ik pak het 3 keer op en dan is het klaar, dan krijgt hij het niet meer terug. blijf niet aan de gang, maar moet er stiekum wel erg om lachen :D

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Yara vindt het ook een superspel!
    Vermaakt zich prima, maar mama is gekke bassie niet en blijft niet rapen natuurlijk!

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :) Erg herkenbaar!

13. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    ja ik moet er ook wel stiekem om lachen dan kijkt hij me aan met die lieve ondeugende blik. het enige nadeel is dat wij een laminaatvloer hebben dus dat maakt veel herrie. wij doen ook wel dat we het 2 x teruggeven en gooit hij er dan weer mee dan pakken we het af. het zal de leeftijd wel zijn.

14. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn zoontje doet het graag in de supermarkt. als hij in het zitje van de kar zit dan geef ik hem altijd iets in handen (pakje cupasoup oid), dat gaat lang goed, en dan opeens gaat hij het continu op de grond gooien. na de 3ekeer pak ik het altijd af, en gaat het terug in de winkelkar en heeft ie het te doen zonder wat in handen. meestal gaat hij dan de duwstang e.d. proberen af te kluiven, waar mama dan flink d'r best voor moet doen om dat te voorkomen (ik vind dat erg vies, die dingen worden zelden schoongemaakt). uiteindelijk krijgt hij na een pauze toch weer iets in handen en dan houd ie het meestal wle vol tot aan de kassa. maar wel regelmatig krijsen als de kassiere ook even zijn produkt moet scannen hahaha
    hier werkt het beste negeren en als het niet uitkomt (zoals in de winkel) afpakken en wegleggen.

ook hier vanuit de kinderstoel dingen weggooien, en dingen uit de box wurmen haha probeert hij het soms ook nog weer op te pakken. negeren, hoe irritant ook :D

Deel Deze Pagina