ik zag dit op internet en het lijkt me zo leuk want onze kleine man wil elke keer springen als je hem vast hebt zet hij zich de hele dag af om te springen. hij krijgt er geen genoeg van hij is zo sterk in zijn beentjes. nou las ik dat er staan max gewicht 12 kilo. max lengte 81 cm. en vanaf 6 maanden. nou vraag ik me af toen hij 4 maanden was was hij al 8 kilo,dus hij zit zo aan die 12 kilo als het pas vanaf 6 maanden is kan hij er michien nog maar 1 of 2 maandjes in. en hij is nou bijna 5 maanden zouden we hem er dan nou ook al in kunnen zetten want hij is heel sterk in zijn beentjes en kan zijn hoofdje al heel lang zelf omhoog houden. heeft er iemand advies of heeft iemand hem zelf ook en wat vinden jullie ervan. liefs diane
Als je in de groeicurve kijkt en bij 4 maanden 8 kilo, dan zal hij met ongeveer 12 maanden 12 kilo zijn... ze gaan steeds langzamer groeien. Dus kan hij er ongeveer 6 maanden in . Ik zou wel wachten tot 6 maanden, ik ben zelf sowieso niet zo'n fan van zulk soort 'speelgoed'. Maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk .