Hoi hoi, Mijn buik rommelt altijd wel.. ook als ik net gegeten heb of iets dergelijks.. dus ben het wel gewend! *Erg genant want heb t ook op t werk tijdens vergadering ofzo haha* Maar deze ronde.. pff.. ben al 1 jr en 4 mnden bezig maar dit heb ik nog nooit gehad!! Het voelt eigenlijk ook helemaal niet lekker.. Heb ook last van diarree (Sorry) En dat heb ik normaal ook wel na een eisprong, maar de diarree is nu al 1,5 week aan de gang. De buikkrampen die ik daarbij heb is ook niet echt fijn, kan er zelfs niet van slapen.. Nu is niet mijn vraag ben ik zwanger of niet, want alleen een test kan me dat vertellen, maar herkent iemand dit?? En zou het met een naderen ongi/zwangerschap te maken hebben of is er iets anders aan de hand?? Wat zouden jullie doen??
ik hoor in de omgeving wel veel over buikgriep. dus zou daar ook rekening mee houden en anders gewoon een test doen
Nee ik herken het niet. Ik heb wat jij zegt ook eigenlijk altijd wel een rommelende buik (leuk inderdaad tijdens vergaderingen enzo ), maar nu ik zwanger ben is dat niet anders dan anders. Verder herken ik je verhaal van diarree ook niet en vind ik het eigenlijk meer als een buikgriepje klinken.. Als je diarree te lang aan houd zou ik er zeker even mee naar de HA gaan, want vind 1.5 week wel erg lang! Succes!
Ik heb dit ook gehad en ik was niet zwanger maar had een infectie en die is zo weg als je gewoon even na de dokter gaat geeft die je daar tabletten voor. Liefs
Ook ik heb dit gehad en uiteindelijk pas met een kuur van de HA alles weer rustig kunnen krijgen.. Dus zeker niet te lang mee doorlopen! Sterkte!
Ik weet nu nog vrij weinig haha, behalve dat t ni echt gezond is Heb gisteren posi getest.. maar in de middag had ik bloedverlies..En nu nog..al is het wel vrij weinig Het is nog steeds erg aan t rommelen.. en nog steeds diarree.. ik wacht even af na mn ongesteldheid (als het daar iets mee te maken heeft dan moet het weg zijn..) is het dan niet weg ga ik idd maar even naar de HA! Thnx! @truus21 ja leuk he zon rommelende buik, het is er altijd wel, maar als er ergens stiltes vallen ofzo of idd in een vergadering of cursus is/lijkt het ook erger! Vind het zelf best vervelend en schaam me dood.. die mensen zullen wel denken haha.. en de meeste denken ook dat je dan echt honger heb, maar dat heeft er bij mij niks mee te maken! Maarja.. moeten ermee leven