hier blijven sokjes van de hema goed zitten, met lange boorden die je dus op kan rollen. Verder zijn de (badstof?)sokjes van prenatal ideaal, ooit gekregen en af en toe zelf ook gekocht, maar wel wat prijziger.
Sokken van het merk Ewers, die hebben een exta elastiek om de enkel. Goedkoop te krijgen op www.sokshop.nl.
Kniekousjes van de Hema maar dan een maatje groter (anders kunnen die boordjes nogal knellen) Echt de enige die ze niet binnen drie seconden uit heeft.
hmm die kniekousjes van de hema knellen inderdaad behoorlijk... maar toen anne nog klein was had ze nogal dunne beentjes en werkten eigenlijk alleen zeemansokjes zoals eerder genoemd.. die aan zo'n kaartje op plastic voetjes zitten heb hier ook winnie de pooh sokken.. beige (ik dacht van c&a maar h&m zouwellicht ook kunnen) die blijven nog steeds niet langer dan 2 minuten aan tegenwoordig doet ze ook op het kdv alles uit.. handig joh! dus nu maar gewoon van die schoentjes met stoffen zooltje uit de kast getoverd... die trekt ze namelijk niet uit en dan loopt ze toch niet heel de dag op harde zolen
oh en toevallig kwam ik ze weer tegen vandaag.. .mijn favoriete smalle sokjes: ducky beau mini heb ze ooit van iemand gekregen en geen idee waar je ze kan kopen.. maar die zitten goed en zijn van badstof lekker warm dus
Ik heb inderdaad ook een paar van ducky beau die niet uitgaan. Denk dat ik morgen maar eens naar het kruidvat moet
kruitvat merk Bambino's helemaal top!heb wel gelijk die van 6 mnd meneer leeft op grote voet. ben alleen benieuwd naar de sokken als hij deze niet meer past.
toevallig stonden de sokjes bij het Kruidvat in de folder. heb ze ook gekocht en ze blijven erg goed zitten! Top!
helemaal mee eens, bambino sokjes van kruidvat. echt de enige die hier goed bleven zitten en inderdaad de kniekousen van de hema die ik dan omsloeg. helaas gaan de bambino sokjes maar to 12 maanden voor zover ik weet
Ik zweer bij bambino sokken! van de kruitvat! Idd maar tot 12 maanden..en nu leeft die van mij op grote voet dus helaas ze kan ze neit meer aan...ben nog aan het zoeken voor een goeie vervanging...tot nu helpt het alleen om haar schoenen aan te doen....anders vliegen de sokken direct door de lucht! Groetjes, Miranda
de sokken van baby GAP. Weet eigenlijk niet goed hoeveel ze zijn, heb er een stel gekregen en heb toen zelf een aantal gekocht toen ik in de US was voor werk. Vermoed echter dat ze niet goedkoop zijn. Tuurlijk trekt hij ze zelf wel uit, vooral nu hij geobsedeerd is door voeten en schoenen en sokken, maar ze vallen in ieder geval niet onbedoeld af.