Haai allemaal, Over een paar maanden wordt ik 30 jaar.. Deze verjaardag wil ik niet gewoon voorbij laten gaan, dus geen gewone verjaardag thuis... Wie heeft er leuke ideeen wat ik wel kan doen??? groetjes juffie
ik lees even met je mee mijn vriend word over een paar weken ook 30 en ik heb niet zon groot budget maar wil het toch net wat anders doen dan normaal dus wie weet vind ik ook wat leuke tips ...
ik lees ook even mee. het duurt bij mij ook niet lang meerrt een vriendin had een feestje op een boot gegeven en catering laten komen. was erg leuk, maar volgens mij ook een duur grapje.
Hier wordt manlief zondag ook 30 jaar en wil eigenlijk ook wel wat leuks doen. Zie nog geen ideeën. hihi! Niemand?
me mannetje word in januari 30 ga een grote party tent en warmtebron huren om 2030 uur een feestje zonder koffie/thee en gebak dus gelijk aan de fris/bier etc doe verschillende hapjes en bittergarniatuur ga samen met mijn dochter een fotoshoot doen verder van de rest allemaal geld want hij wilt een sprong maken met opname