Ik heb echt iets met sokken. Ik heb ( niet overdreven) wel 50 enkele sokken waarvan de ander kwijt is. Ben ik de enigste met dit enkele sokken probleem??
hahaha hier ook! snap ook niet waar ze zijn. koop dan maar weer nieuwe en dan gebeurt er weer precies hetzelfde
Nee! Ik heb er ook last van en ik heb al eens op het punt gestaan om alle eenlingen eruit te gooien, maar mijn vriend vond dat 'zoo zonde' *zucht* Ik heb er ook aan gedacht al mijn sokken weg te gooien en 2 soorten sokken te halen, zwarte en witte.. allemaal dezelfde maat, zodat je zeker weet dat wit bij wit hoort en zwart bij zwart Maar ja, voor alsnog dus een doos vol met eenlingen, waarvan de andere sok gewoon spoorloos is!
hahahaha nee hoor! volgens mij is er een bermuda driehoek bij veel mensen thuis dat er altijd een sok verdwijnt van een paar Ik heb zelfs een tijdje 2 verschillende sokken gedragen haha! Ik was er altijd eentje kwijt. Het rare is vaak vind je hem ook niet meer. Dan bewaar ik hem om te kijken of hij nog in de was ligt, maar nee hoor hij is gewoon weg....heel vaag...
Ehm ik moet je eerlijk zeggen ik heb daar echt nooit last van...... Zitten ze niet in je dekbed of kussensloop of iets dergelijks....... Of zijn ze ergens achtergevallen.
Zo heb ik het dus opgelost, ik werd daar zo kriegel van, elke keer sokken kwijt.. Nu heb ik het bij mn zoontje , want ik vind het af en toe wel leuk om 'leuke' sokken voor hem te kopen.
hier ook altijd , vooral van kids dan koop ik weer paar en binnen week zie je ze allen nog maar eenlingen .word ook niet goed van hoor ,dochterlief trekt soms ook 2 verschillende vind ik geen gezicht maar pffff
hahaha hier dus ook en wij kopen ook allemaal zwarte of grijze sokken. maar ja, dan koop je een nieuwe lading heb je ineens dat eentje langer dan de ander is hahaha tja, het sokkenmonster komt hier snachts te voorschijn
ja die van mijn dochtertje doe ik in een waszak. die sokjes zijn zo klein die blijven zo in de gleuf achter.
En ik maar denken dat alleen mijn wasmachine en droger die krengen opvreet! Echt waar, waar blijven die dingen!!! Koop me suf aan sokken, aangezien ik voor de kids de tic heb, om de sokken de matchen bij hun outfit haha
Nee.. Je bent zeker niet de enige.. Mn zoon zegt zelfs al, owh, mama??? Die ene sok? Had de wasmachine weer honger? Ik snap dr niks van.. weet ZEKER dat ik altijd 2 koop.. En soms zelfs 4 (2 dezelfde paren)
Hahahaha... hier ook bij bijna elke wasbeurt wel een paar sokken kwijt. Snap er werkelijk niks van. Heb nu ook weer een paar eenlingen op de kast liggen in de hoop dat ik de rest terugvind als ik alle was wegheb
Ja hier ook! Altijd dezelfde zwarte sokken 40-42 voor mijn man en ik. En voor de kleine altijd die zwarte sokjes bij de Bentex ( of Ter Stal )
Nu ben ik nooit meer een sok kwijt... Denk ik dan Koop gewoon eens in de zoveel tijd een bult sokken en het is weer goed ( zit gewoon in de ontkenningsfase ). Trouwens, de wasmachine hier eet wel degelijk sokjes. Net 2 jaar oud en de pomp moest verschoond worden ( á 150, gelukkig kon mijn man het doen ), zat er een sokje van de kleine in de pomp... WTF?!