hahaha hier hetzelfde probleem heb ook een stuk of 10 losse sokken af en toe als me andere in de was zitten doe ik gewoon 2 verschillende aan hahah mnoet je niet je schoenen uit doen waar je oppas kindje bij is want die gaat je dan heel erg uitlachen.. heb er overigens donderdag 2 terug gevonden.. we hadden lekage van de vaatwasser waardoor het een waterballet was achter me wasmachine dus alles naar voren geschoven en jahoor daar kwamen 2 sokken tevoorschijn vraag me niet hoe ( heb ze regelrecht de prullebak ingegooit..) ook kwam ik me broodmes tegen die ik al 2 jaar kwijt was hoe het daar allemaal terecht komt geen idee. De plank die boven de wasmachine hangt hangt tegen de muur dus het kan er ook niet achtervallen... meschien toch kaboutertjes xxxx nukie
Hier hetzelfde hoor..... maar moet ik zeggen met kindjes vind ik er ook geregeld tussen of IN het speelgoed..... Verder zoek ik ook nog wel eens de verkeerde sok bij de verkeerde sok bij elkaar.... hahaha sommige lijken zoveel op elkaar, maar zijn NET niet hetzelfde..... en mn kindjes willen ook nog wel eens helpen met de was... zucht... doen ze schone was weer bij het vuil.... tja.... Nee denk dat ik ze voortaan maar aan elkaar niet....
Ik had een keer iets opgezogen wat niet de bedoeling was en heb de stofzuigerzak opengeknipt. daar bleken ook nog 2 sokken van mijn dochtertje in te zitten en 2 van mij!
Daarom hier dus alleen maar zwarte sokken in de zelfde maat, en voor Quinn sja de smoes om nieuwe te kopen ze waren te klein
Mja zelfs als ze 11 zijn heb je dat nog wel eens.... "Mam ik ben klaar met opruimen mag ik nu naar buiten?" En dan ben je ergens anders mee bezig en ergens achterin je hoofd zegt een stemmetje....dat heeft hij wel HEEL snel voor elkaar maar je bent bezig dus let je er niet op.... Gevolg? 2 dagen later zelfde zoon: MAM heb je nog sokken voor me?! Denk het wel kijk even in de wasmand. 3 x raden wat daar ligt...
Hier hetzelfde probleem..we wonen 3 maanden samen en er liggen al een stuk of 6 sokken apart. Hoe kan dat toch? Ik heb me voorgenomen om een keer een grote lading van dezelfde sokken te kopen (bij de Hema voor 1 euro per paar) zodat me dat niet meer overkomt.
Nee hoor.. ben er van overtuigd dat onze wasdroger de sokken opeet... Heb ook heel veel enkele sokken in de kast liggen met de hoop dat zijn wederhelft nog tevoorschijn komt.. ooit.. snap er ook niks van hoor..
Ik ben nooit sokken kwijt. Die van mijn dochter doe ik in een wasnetje, maar als ik dat vergeet komen ze ook nog keurig uit de wasmachine.
Oh, das misschien wel een handige tip idd, een wasnetje. Gebruik ik eigenlijk alleen maar voor mijn bh's..
Tja, ook hier een bekend probleem! En het zijn ook meestal de fijnste sokken die verdwalen.... Misschien een hyve voor jullie? MYSTERIE VAN DE VERDWENEN SOK - Hyves.nl
Ik doe alle enkele sokken in een tasje in de kast en dan eens in de zoveel tijd gooi ik alles op bed en zoek ik ze weer uit ....
Ik was vaak sokken kwijt tot ik met de regel kwam: Sokken uit en in elkaar doen.Niet strak maar losjes en zo gaan ze de wasmachine in en komen er weer samen uit. Ik was altijd sokken kwijt en had zelfs een wasmand vol met sokken waarvan niet 1 bij een ander hoorde.Maar sinds we dit doen is er geen sok meer kwijt.
haha, super herkenbaar! hier mist er ook altijd 1 sok van een paar. Ik verzamel ze nu gewoon, en 1x in de zoveel tijd kieper ik de boel om en zoek weer wat paren bij elkaar, maar heb ik nog steeds een hele tas vol met enkele sokken :x Maar ach, ik sjees dan weer snel naar de wibra of zeeman en haal weer een bulk aan sokken voor mij en manlief (die je dan 2x kunt wassen voor er weer een sok mist :x)
heb al mijn sokken het zelfde of ze lijkt heel erg op elkaar, merk het dus niet als er 1 weg is wel valt het op als mijn voorraad minder wordt.
Hier ook! fijn die herkenning. Ik ben laatst op sokkenjacht geweest door het huis ( vooral die van de kinderen zijn steeds weg) echt overal lagen ze, in de boxla, onder de kussens van de bank, achterin de kast weggepropt, onder het matras, in de krantenmand enz. enz. En als je dan weer een paar kunt herenigen, heb ik het gevoel toch een goede daad te hebben gedaan. Maar een week later zijn ze toch weer alleen, waar blijven ze toch?????bij ons is het probleem dat ze toch al vaak alleen in de wasmachine belanden, vooral met die van de kinderen!die zijn onderweg al verloren.