Mijn (flinke) dochter draagt al een poos maat 4 overdag en maat 4+ 's nachts. Nu is ze net een paar weken helemaal over naar 4+. Ze is afgelopen week van 2 naar 1 slaapje gegaan waardoor haar nachten langer zijn geworden (van 19:00 tot 8:00) maar ze lekt nu elke nacht door, maar is maat 5 niet veel te groot of valt het wel mee, ze is nu ongeveer 12,5 kilo denk ik.
Hier heeft zoon ook zo'n gewicht ongeveer en is nu al een tijdje over op maat 5. Vooral omdat hij overdag best veel kan drinken en hij steeds vaker ineens doorlekte. Ik vind de grootte van de luiers best meevallen. Je kan altijd een pak kopen en uitproberen. Vind je ze toch nog te groot, dan komen ze over een maand o.i.d. wel weer van pas
Mijn zoontje is 14 maanden en heeft ook sinds een maand maat 5 's nachts. Ik denk dat hij nu zo'n 13 kilo is. Overdag heeft hij 4+ (al heel lang). Overigens was hij vannacht toch weer doorgelekt... Te groot is inderdaad ook niks. Ik had namelijk ook nog maat 6 liggen, van zijn broer, en dan komt het er ook langs, want dan is de luier te wijd.
Hier laatst voor het eerst 5 gekocht omdat ze steeds doorlekte s nachts. Ze weegt hier 13 kg. Ik vond ze iets aan de grote kant en af en toe lekte ze dan ook nog door. Ze is nu overdag plaszindelijk en plast ook minder in haar luier tijdens het slapen.
Nina heeft in de zomer ook maat 5 in de nacht gedragen (dronk toen echt heel veel) nu drinkt ze een stuk minder en kan met gemak maat 4 weer aan s nachts. (nina is 85cm en 10.5kg)
Mijn kleine meid zit al anderhalve maand (minstens) in maat 5. Ze is ruim 11 maanden en weegt 10,2 kilo. Lekkere billen dat wel
mijn zoons zaten met 9 mnd oud al in maat 5 en met 12 mnd in maat 6. Mijn meisje van 9,5 mnd zit ook in maat 4+ dat is normaal toch? Mijn zoons waren met 12 mnd 16 en 15 kilo.